×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
چهل و دومین پروژه بنیاد برکت در استان گیلان همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان صومعه سرا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره داری رسید

به گزارش گیلان پیام،مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آئین افتتاح این مدرسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر، تصریح نمود: دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی، یادآور حماسه آفرینی و جانفشانی های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه هر دانش آموز ایرانی حق دارد در مدرسه ای ایمن به تحصیل بپردازد، افزود: ما برای رسیدن به این امر مهم برنامه ریزی کرده و شبانه روز فعالیت می کنیم.
مهندس دقیق خدمت بی منت به مردم را وظیفه همه ی مسئولین دانست و عنوان نمود: اداره کل نوسازی مدارس استان افتخاردارد از ابتدای سال۱۳۹۲تا به امروز۴۴۲ فضای آموزشی با ۱۹۵۲کلاس درس را با زیربنای بالغ بر۲۱۱هزارمتر مربع به فضاهای ایمن آموزش و پرورش استان اضافه نماید.
وی با تاکید براینکه نگاه دولت در چند سال اخیر به توسعه فضاهای آموزشی ایمن نگاه بسیارمثبتی بوده است، افزود: با تمام مشکلات موجود در کشور، اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش چشمگیر نیز داشته است و این نشانی از توجه دولت به این بخش مهم جامعه است.
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با بیان اینکه وجود بخاریهای نفتی در مدارس یکی از نگرانی های اساسی مسئولین و مطالبه جدی مردم بوده است، افزود: امروز با افتخار عرض می کنم با تلاش های صورت گرفته و با حمایت های انجام شده توانستیم تمامی بخاریهای نفتی را از مدارس استان جمع آوری کنیم
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات خداپسندانه خیرین به ویژه بنیاد معظم برکت ابراز داشت: بنیاد محترم برکت تا کنون در احداث ۴۸ پروژه با زیربنای بالغ بر۳۵ هزار متر مربع با ۲۹۱ کلاس همراه ما بوده و امروز در این ایام مبارک شاهد افتتاح چهل و دومین پروژه توسط این بنیاد معظم هستیم.
گفتنی است دبستان برکت حجاب در زمینی به مساحت۱۶۹۲ متر مربع و با زیربنای بالغ بر۱۲۴۵ مترمربع با ۱۴ کلاس درس در ۲ طبقه با هزینه کرد۳۰میلیارد ریال تکمیل و تحویل دانش آموزان خوب این منطقه گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.