×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اداره کل نوسازی مدارس گیلان پیشتاز نوآوری در معماری و طراحی مدارس

به گزارش گیلان پیام،مهندس دقیق در این بازدید به تشریح فعالیت ها و اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در حوزه ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی پرداخت.
وی با اشاره به بازدید دکتر نوروزی از فضاهای آموزشی در حال احداث، ابراز داشت؛ بازدید دکتر نوروزی در اوایل دوران تصدی مدیریت در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نشان دهنده اهتمام ویژه ایشان به توسعه زیر ساخت فضاهای آموزشی استان است و این نگاه ارزشمند فرهنگی قابل تحسین می باشد.
مدیر کل نوسازی مدارس در ادامه ضمن تشکر از زحمات ارزشمند دکتر کردلو و با پرداختن به اینکه ایشان در جایگاه مدیرکل محترم دیوان محاسبات گیلان در چند ماه اخیر، دو بار از پروژه های آموزشی نوسازی مدارس بازدید داشتند، افزود؛ حمایت بی دریغ ایشان، ما را امیدوار و در رسالت خود مصصم تر نموده است، ما بر این باوریم که آینده سرزمین گیلان و توسعه زیر ساخت فضاهی آموزشی استان با همت و تلاش امروز مسئولین محترمی همچون دکتر کردلو و با یاری خداوند متعال روشن و درخشان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مدرسه همواره در پویایی علمی جامعه نقش اساسی دارد، تصریح نمود؛ معماری مدارس می تواند در ایجاد محیط آموزشی پویا، نقش مهمی را ایفا نماید.
مهندس دقیق با بیان اینکه ارتقا پویایی فضاهای آموزشی مورد اهتمام جدی ماست، اذعان داشت؛ اداره کل نوسازی مدارس گیلان اقدامات ماندگاری را در طراحی و معماری فضاهای آموزشی در چند سال اخیر آغاز نموده است.
وی ضمن تجلیل از تلاش های صورت گرفته در اداره کل نوسازی مدارس، خاطر نشان کرد؛ با تلاش های همکاران عزیز و سختکوشم می توان گفت امروز اداره کل نوسازی مدارس استان در طراحی و معماری فضاهای آموزشی پیشرو است.
گفتنی است دکتر محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان و دکتر علیرضا نوروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان از پروژه های دبستان حسن حجتی رشت، دبستان برکت شهید فرزانه رودپیش فومن و پروژه بزرگ حیات طیبه حضرت آیت اله بهجت فومنی(ره) در شهر فومن بازدید و از روند احداث پروژه ها و فعالیت‌های صورت گرفته ابراز خرسندی نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.