×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شهرداری رشت آماده بارش برف و ارایه خدمات است

به گزارش گیلان پیام، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه هوای سرد و احتمال بارش برف در نواحی جنوبی شهر رشت، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت به ریاست شهردار رشت و با حضور معاونین، مدیران ستادی، مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری رشت برگزار شد.
سید محمد احمدی در این جلسه بر آماده‌باش نیروها، اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم و آماده‌سازی تجهیزات شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف تاکید کرد.
شهردار رشت آمادگی کامل و حضور میدانی مدیران و معاونین خدمات شهر مناطق در زمان بارش برف در سطح شهر را ضروری دانست و گفت: با توجه به پیش‌بینی میزان بارش برف، مدیران مناطق باید به منظور آرایش استقرار ماشین‌آلات شهرداری رشت در میادین و معابر اصلی شهر برنامه‌ریزی کنند تا با شروع بارش برف تردد ماشین‌آلات در مسیرهای تعیین شده جهت بازگشایی معابر و برف‌روبی انجام شود.
احمدی صحت و سلامت فنی ماشین‌آلات شهرداری رشت را هم مورد تاکید قرار داد و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت ماشین‌آلات و اعلام تاییدیه توسط مدیران مربوطه را صادر نمود.
شهردار رشت همچنین استقرار ماشین‌آلات سازمان آتش‌نشانی، سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان عمران شهرداری را ضروری خواند و افزود: آمادگی ضمنی از بخش خصوصی اخذ شود تا در صورت لزوم ماشین‌آلات مورد نیاز نیز در اختیار قرار گیرند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.