×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تحقق بخش اعظم مطالبات حوزه سلامت گیلان مرهون برنامه‌ریزی بود/ از هیچ کوششی برای ارتقای زیرساخت‌های دانشگاه دریغ نمی‌کنیم

به گزارش گیلان پیام، نشست مرجعیت علمی و شورای عالی پیوند استان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای راهبردی و معاونین دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه فکر جدید و بزرگ می‌تواند آینده جامعه و دانشگاه را تغییر دهد، اظهار کرد: روزمرگی و تمرکز روی مسایل کوچک، ما را از رسیدن به اهداف بزرگ باز می دارد.
وی با تأکید بر حل مشکلات دانشگاه توسط همه اعضای خانواده دانشگاه، افزود: باید همه دانشگاهیان بر مشکلات این مجموعه واقف باشند و بر حل تمامی آن تلاش کنند و این نکته در دانشگاه که تصمیم‌گیرندگان نهایی برای رشد و تعالی حوزه سلامت استان، خودمان هستیم، نهادینه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه عقب‌ماندگی‌های بخش بهداشت و درمان در گیلان بسیار زیاد بود، گفت: اینکه الآن در اغلب بیمارستان‌های استان CT اسکن وجود دارد و نیمی از مطالبات دانشگاه پرداخت‌ و یا خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان خریداری‌شده، همگی در پی برنامه‌ریزی و تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آن‌ها بوده است.
دکتر سالاری همچنین با اشاره به تلاش‌های مسوولان پیشین دانشگاه در جهت تشکیل و تبیین شورای راهبردی، خاطرنشان کرد: ایده و فکرهای بزرگ باید از سوی شورای دانشگاه و اعضای هیئت‌علمی آن مطرح شود که پایه‌گذاری‌ آن در شورای راهبردی دانشگاه رقم خورده است.
وی همچنین از عزم جزم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت توسعه اقدامات مرجعیت علمی و همچنین شورای پیوند تأکید کرد و افزود: اقداماتی که در جهت مرجعیت علمی و پیوند اعضا در گیلان شده قابل‌تحسین است و دانشگاه به‌اندازه سرسوزنی در جهت پیشبرد اهداف این قشر کوتاهی نخواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه وضعیت زیرساخت‌های بهداشت، درمان و آموزش در گیلان بسیار نامطلوب است، گفت: هرروز در حال پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری هستیم.
وی همچنین در نشست مرجعیت علمی دانشگاه از فراهم کردن فضای فیزیکی جهت توسعه فعالیت مرجعیت علمی و شورای پیوند و همچنین فراهم کردن زمینه برای جذب اعضای هیئت‌علمی متناسب با نیاز شورای پیوند استان اعلام آمادگی کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.