×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قدردانی عضو گیلانی خبرگان رهبری از زحمات کادر بهداشت و درمان در کرونا

به گزارش گیلان پیام، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالگشت شیوع ویروس کرونا در گیلان و تقدیر از زحمات بی‌شائبه کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: چرخه زندگی، چرخه آزمون و امتحان است و در این چرخه، زمانی حوادثی پیش می‌آید که انسان را در معرض امتحان قرار می‌دهد.
وی شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران را عام البلایا برشمرد و افزود: گسترش شیوع کرونا در جهان به‌ویژه ایران یکی از بزرگ‌ترین بلیه به شمار می‌رود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از کادر بهداشت و درمان در مقابله و مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا بسیار خوش درخشید و وظیفه شغلی و انسانی خود را به نحو احسن انجام داد.
آیت‌الله اشکوری با اشاره به حضور بی بدیل کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان طی یک سال اخیر در مقابله با کرونا از هیچ‌گونه مجاهدتی دریغ نورزید و در این مسیر، شهدایی را در راه نجات مردم، تقدیم کرد.
وی با تأکید بر اینکه باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان بود، یادآور شد: همه ملت باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان، شهدای خدمت عرصه سلامت و خانواده‌های آن‌ها باشند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با مروری بر شمار بالای شهدای خدمت در گیلان، گفت: شهدای سلامت ما در برابر کرونا و به جهت نجات جان هم نوعان خود مظلومانه به شهادت رسیدند.
آیت‌الله اشکوری، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جدی گرفتن شیوه‌نامه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: از تمامی مردم به‌ویژه گیلانیان می‌خواهم ضمن توجه به دستورات و پروتکل‌های وزارت بهداشت، به آن‌ها عمل کنند.
وی در پایان سخنان خود، تمام هشدارهای وزارت بهداشت و اعمال محدودیت‌ها در جامعه را به نفع مردم دانست و اذعان داشت: اگر وزارت بهداشت مضایقی را برای ما ایجاد می‌کند برای حفظ و صیانت ما و کاهش وارد آمدن آسیب از این بلیه است و ما باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردان مدافعان سلامت نیز باشیم.انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.