×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۱۸ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام نشت یابی ۱۸ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از خطوط گاز در پاییز و زمستان امسال، اظهار داشت: هدف اصلی شرکت گاز، تامین پایدار جریان گاز مشترکین می باشد و برای تحقق این مهم، بازرسی و نشت یابی خطوط امری مهم و ضروری می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: واحد بازرسی فنی این شرکت برای تأمین ایمنی خطوط و تأسیسات گاز، اقدام به تجهیز و نوآوری سیستم های نشت یابی کرده است که ماحصل آن، افزایش ۵۱ درصدی بازرسی و نشت یابی خطوط گاز در پاییز و زمستان امسال می باشد.
حسین اکبر با بیان اینکه عملیات نشت یابی در نیمه دوم سال جاری در ۱۰ شهرستان گیلان انجام شده است، عنوان کرد: این میزان معادل ۷۰ درصد از خطوط گاز در استان بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
وی با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان بر کنترل و بازرسی نظام مند، مستمر و دقیق تر تاسیسات و خطوط گاز تاکید کرد و گفت: در نیمه دوم سال جاری علاوه بر نشت یابی گسترده از شبکه های گاز، با استفاده از فناوری و دستگاه های پیشرفته و به‌روز بیش از ۴۳۰ هزار انشعاب و یک هزار و ۹۳ ایستگاه گاز شامل ایستگاه های تقلیل فشار و ایستگاه های صنایع را نشت یابی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه تصریح کرد: شرکت گاز مسئول حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز تا درب منازل مشترکین می باشد و مصرف کنندگان گاز طبیعی باید با رعایت ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، سلامت منازل خود را تضمین کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.