×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
کارگاه طراحی پوستر «رنگ خدا» با محوریت «ایثار اجتماعی»

به گزارش گیلان پیام،پاکاری افزود:در جریان شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که کادر بهداشت و درمان چگونه با استفاده از فرهنگ «ایثار اجتماعی» منشا خدمات و اثرات برجسته برای جامعه خود هستند و لذا در کنار ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت،باید به مقوله ایثار اجتماعی بپردازیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،روزهای چهارم و یازدهم اسفندماه را زمان برگزاری کارگاه مذکور دانست و عنوان کرد:شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی دریافت خواهند کرد. همچنین آثار تولید شده در این دوره آموزشی بعد از رتبه بندی براساس رای داوران،خریداری می شود.
پاکاری،هدف از برگزاری کارگاه «رنگ خدا» را استفاده از ابزار هنر جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود:این کارگاه با مشارکت هنرمندان عرصه گرافیک در استان گیلان برگزار خواهد شد.
وی نقش زنان ایثارگر در شکل گیری و تکوین انقلاب اسلامی،دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی را از دیگر محورهای این کارگاه هنری دانست و خاطرنشان کرد:نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و وظیفه داریم این قهرمانان را به جامعه معرفی کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در قالب طرح «ایثار ادامه دارد…» برگزار خواهد شد،گفت:روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد،نام و خاطره شهدا و حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این روز است.
وی ضمن قدردانی از همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در برگزاری کارگاه «رنگ خدا»،یادآور شد: این کارگاه در حسینیه شاهد و ایثار رشت واقع در خیابان ۹۵ گلسار برگزار می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.