×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پروژه کلینیک ویژه و بخش‌های درمانی مرکز دانشگاهی الزهرا(س) رشت

به گزارش گیلان پیام، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه معاون منابع توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و همچنین معدون درمان دانشگاه از کلینیک ویژه تخصصی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت و همچنین بخش‌های پذیرش و اورژانس این مرکز بازدید کرد.
دکتر سالاری در بازدید میدانی از کلینیک ویژه تخصصی مرکز درمانی الزهرا(س) رشت، با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه طرح تحول سلامت، بر ضرورت تکمیل بخش‌های در دست احداث آن تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آماده جذب اعتبارات ملی جهت تکمیل کلینیک ویژه و تخصصی مرکز آموزشی الزهرا(س) رشت است، گفت: این کلینیک در صورت افتتاح و بهره‌برداری زمینه را برای افزایش خدمات درمانی به بیماران در بخش دولت افزایش می‌دهد.
به گفته دکتر سالاری، کلینیک تخصصی در دست احداث مرکز دانشگاهی الزهرا(س) رشت، چهار هزار و ۱۶۰ مترمربع وسعت دارد و در چهار طبقه بناشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از بازدید میدانی از محل پروژه در دست احداث کلینیک ویژه الزهرا(س)، به بخش‌های پذیرش و اورژانس این مرکز آموزشی و درمانی نیز سرکشی کرد.
دکتر سالاری در بازدید سرزده از مرکز آموزشی الزهرا(س) علاوه بر کادر درمان ، ضمن گفتگو با بیماران و همراهان ، نحوه ارایه خدمات درمانی در این مرکز مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان همچنین در دیدار با کادر درمان مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران، بر ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه به بیماران در تنها مرکز تخصصی زنان و زایمان استان تأکید کرد.
وی همچنین وضعیت استقرار تجهیزات پزشکی اختصاص‌یافته به مرکز آموزشی درمانی الزهرا را موردبررسی و از تأمین مابقی تجهیزات و دستگاه‌های موردنیاز و پیشرفته این مرکز در آینده خبر داد.
دکتر سالاری با اشاره به تخصیص پزشکان طرحی در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت، بر ضرورت حضور فعالانه آن‌ها در دو نوبت صبح و عصر تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بهبود وضعیت اضافه کار و کارانه پزشکان، پرستاران و پرسنل اداری این مرکز را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است کمبود فضای فیزیکی و شمار بالای بیماران در تنها مرکز تخصصی بیماری‌های زنان و زایمان استان و لزوم تسریع در ساخت و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی و ویژه این مرکز، مهم‌ترین دغدغه‌هایی بود که توسط کادر درمان و پرسنل در بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.