×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آیین نامگذاری پست آستارا برگزار شد

به گزارش گیلان پیام، بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: پروژه پست ۶۳ کیلوولت آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر به همراه دو پروژه دیگر در سی و سومین هفته از پویش هر هفته- الف- ب- ایران به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در دی ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت آستارا با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهرستان آستارا و رفع ضعف ولتاژ این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است. این پروژه برای شهرستان بندری و مرزی آستارا بسیار حیاتی و ارزشمند است.
داراب زاده گفت: با وجود تحریم های سرسخت و ظالمانه و کمبود منابع مالی و شرایط بسیار سخت کاری به خاطر ویروس کرونا که حتی در مقاطعی شاهد تعطیلی کارگاه به علت مبتلا شدن کارگران بودیم، این پروژه به کوری چشم دشمنان در موعد مقرر به بهره برداری رسید و امروز با نام شهید والامقام شاپور نبی نیا مزین و متبرک می شود.
مرحبا نماینده مردم شریف شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از عملکرد وزارت نیرو و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان بابت احداث این پروژه حیاتی و زیربنایی گفت: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرستان آستارا از پروژه های بزرگ عمرانی این شهرستان بوده و نقش مهمی در توسعه و آبادانی این شهرستان دارد.
وی افزود: شهرستان آستارا توریستی بوده و شاهد مسافران زیادی در این شهرستان هستیم که بالتبع شاهد افزایش مصرف برق در این شهرستان هستیم که با بهره برداری از پست آستارا مشکلی در تامین برق مشترکان محترم شهرستان آستارا نخواهیم داشت.
مرحبا گفت: ساخت چنین تاسیساتی در شرایط تحریم و کمبود منابع مادی ، کاری بزرگ و درخور ستایش است و من از دست اندرکاران این پروژه نهایت قدردانی را دارم.
نماینده مردم شریف شهرستان آستارا گفت: شهدا امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند. شهدا نیازی به ما ندارند و آیین نامگذاری این پست به نام شهدای والامقام به جهت برکت دادن به داشته هایمان و متبرک کردنشان است. انشاا… بتوانیم تنها بخش کوچکی از وظایف مان را در قبال خانواده شهدا ادا کرده باشیم.
در پایان مراسم از خانواده شهید والامقام شاپور نبی نیا با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد و آیین نامگذاری پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهید والامقام شاپور نبی نیا انجام شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.