×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید سرزده شهردار رشت از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت

سید محمد احمدی شهردار رشت در بازدید سرزده از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت با مجموعه مدیریت و‌ پرسنل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش گیلان پیام،سید محمد احمدی پس از بازدید از واحدهای مختلف سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در نشست با ریاست و مدیران این سازمان اظهار داشت: به دنبال خدمت صادقانه به شهروندان هستیم و باید تلاش نماییم در هر جایگاهی که قرار داریم برای رضای خداوند، خدمت به مردم و توسعه شهر گام بر داریم.
شهردار رشت بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان ها را با اهمیت دانست و ادامه داد: اگر به مجموعه عملکردی سازمانی نقدی وارد است باید منصفانه، تمامی نقاط ضعف و قوت را شناسایی نماییم و به ارائه راهکار جهت تبدیل تهدیدها به فرصت ها بپردازیم. بعضی از کاستی ها ساختاری است و برای مرتفع نمودن آنها به زمان و برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت نیازی است.
وی اظهار کرد: برقراری نظم و انضباط و ساماندهی مطلوب نیروهای انسانی یکی از اصلی ترین و مهمترین مولفه های مدیریتی است که پایه های برنامه ریزی جهت پیشبرد به سمت اهداف سازمانی را بنا می کند.
سید محمد احمدی برنامه محوری را در مجموعه مدیریت شهری ضروری خواند و اظهار داشت: در شرایطی قرار نداریم که با آزمون و خطا پیش برویم و می بایست تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن خطاها به کار بگیریم و با اعتماد به مدیران و تفویض اختیار به آنان انتظار حصول نتیجه مطلوب را داشته باشیم.
شهردار رشت بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رفتار درست با مردم، تکریم و احترام به شهروندان از مباحث بسیار جدی و حائز اهمیت است که رعایت آن ضروری است و هیچ اشتباهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
شهردار رشت در ادامه با بیان اینکه رییس این سازمان از نیروهای جهادی، جوان و پویا است، افزود: امیدوارم که با برنامه ریزی مناسب، اولویت بندی پروژه ها و زمان بندی مناسب، گام های محکمی در مسیر نیل به اهداف سازمان، درآمدزایی و ارائه خدمات مطلوب تر برداشته شود.
محمد محبتی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره برنامه های سازمان پرداخت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.