×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در استان گیلان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از افزایش بیش از ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب خبر داد.
به گزارش گیلان پیام،بهمن داراب زاده؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در خصوص افزایش طول خطوط انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت گفت: طول خطوط انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت شرکت برق منطقه‌ای گیلان در قبل از انقلاب ۱۰۰٫۶۱ کیلومتر مدار بود که این مقدار در بعد از انقلاب به ۱۰۹۹٫۶ کیلومتر مدار افزایش پیدا کرد. به عبارتی شاهد رشد بیش از ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب بودیم.
داراب زاده ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب در بخش خطوط انتقال در سطح ۴۰۰ کیلوولت، هیچگونه احداث خطی نداشتیم؛ این در حالی است که در دوران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنایت حق تعالی توانستیم ۲۵۶٫۴۷ کیلومتر مدار خط در بخش ۴۰۰ کیلوولت احداث کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به مقایسه وضعیت خطوط فوق توزیع در سطح ۶۳ و ۱۳۲ کیلوولت در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: طول خطوط ۶۳ کیلوولت هوایی و زمینی ۵۵۷٫۵ کیلومتر مدار بود که این مقدار در دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران به حدود ۱۴۲۰ کیلومتر مدار افزایش پیدا کرد. به عبارتی شاهد رشد بیش از ۲ برابری طول خطوط ۶۳ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب بودیم.
وی افزود: همچنین طول خطوط ۱۳۲ کیلوولت شرکت برق گیلان در قبل از انقلاب ۶۴٫۳ کیلومتر مدار بود در حالی که این مقدار در بعد از انقلاب به ۸۶٫۸۴ کیلومتر مدار افزایش پیدا کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.