×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رشد ۵ برابری ایستگاه‌های برق گیلان پس از پیروزی انقلاب

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از رشد بیش از پنج برابری ایستگاه‌های برق استان نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش گیلان پیام،بهمن داراب زاده با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تعداد ایستگاه‌های برق فشار قوی که وظیفه تبدیل سطوح ولتاژ و تقسیم ولتاژها را در استان گیلان برعهده دارند ۷۲ دستگاه می‌باشد.
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به رشد بیش از پنج برابری ایستگاه‌های برق استان نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در دوران قبل از انقلاب تعداد ایستگاه‌های برق در سطوح ولتاژی۲۳۰،۱۳۲،۶۳ و ۴۰۰ کیلوولت استان ۱۳ دستگاه بوده است که این تعداد بعد از پیروزی انقلاب به ۷۲ ایستگاه افزایش یافته است.
داراب زاده ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب، ۳ پست ۲۳۰ کیلوولت داشتیم که در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنایت حق تعالی توانستیم این پست ها را به ۱۴ ایستگاه افزایش بدهیم. به عبارتی شاهد رشد بیش از ۴ برابری تعداد پست های برق در این بخش هستیم.
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به مقایسه وضعیت پست های برق در سطح ۶۳ کیلوولت در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: تعداد پست های برق در سطح ۶۳ کیلوولت در قبل از انقلاب ۹ ایستگاه بود که این مقدار در دوران چهل و یک سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به ۵۵ ایستگاه افزایش پیدا کرد. به عبارتی شاهد رشد بیش از ۶ برابری تعداد پست های برق در سطح ۶۳ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب بودیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.