×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم ارتقای زیرساخت های شهر صنعتی رشت در راستای تحقق شعار جهش تولید

به گزارش گیلان پیام، نشست بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت با حضور فرماندار رشت، دکتر احمدی نماینده ی رشت، مدیران کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی، صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.
مهندس علی فتح‌اللهی فرماندار رشت در این جلسه با اشاره به حماسه ۹ دی و روز میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: مردم گیلان در حماسه ۸ دی سال ۸۸ با حضور پیشتازانه خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نیستند و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی در سال ،۹۸ خاطرنشان کرد: این شهید والامقام سراسر زندگی خویش را در راه خدمت به جامعه گذراند و امروز برای مسئولان و کسانی‌که درصدد خدمت به مردم هستند یک الگوست.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و آسیب به بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی، تصریح کرد: کرونا تلنگری به همه وارد کرد به طوری‌که حتی پیشرفت و قدرت در مقابل این ویروس ناتوان بود و کل دنیا را تحت تأثیر قرار داد؛ بنابراین باید امروز بتوانیم از فرصت‌های موجود برای خدمت به مردمی که در بزنگاه‌های مختلف با حضور مؤثر خود در صحنه درخشیدند، استفاده کنیم‌.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به ضرورت عملیاتی‌کردن شعار سال و جهش تولید خاطرنشان کرد: باید در راستای تحقق شعار سال و پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب بکوشیم و این تلاش را در عمل نشان دهیم، از طرفی امروز مردم دغدغه‌هایی در حوزه اقتصاد دارند که باید نسبت به رفع این دغدغه اقدام شود.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای تأمین زمین‌ مناسب جهت توسعه شهرک صنعتی رشت نیز باید در چهارچوب ضوابط حرکت کرد و کار تسریع یابد، افزود: اقدامات تأثیرگذار در حوزه اشتغال یقیناً موجب کاهش مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و در این راستا باید از ظرفیت شهرک صنعتی استفاده شود.
فتح‌اللهی با اشاره به اینکه درخصوص ایستگاه قطار و شهرک صنعتی رشت هم پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد، گفت: در رابطه با مشکلات زباله و ایستگاه اتوبوس در محدوده شهرک صنعتی نیز باید نشستی به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای خدمات آتش‌نشانی، کاهش مشکلات زباله و ایستگاه اتوبوس شهرک برگزار شود.
وی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهر صنعتی رشت از قبیل روکش آسفالت و روشنایی معابر، گفت: مشکلات زیرساختی شهر صنعتی رشت در قالب کارگروهی ویژه بررسی و پیگیری می شود.
فرماندار رشت همچنین با اشاره به مشکلات زیست محیطی تولید پسماندهای صنعتی در شهر صنعتی، از آغاز عملیات احداث تصفیه خانه در این شهر صنعتی، همزمان با دهه فجر سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی این تصفیه خانه هر چه سریعتر انجام شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.