×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه در شرکت آب و فاضلاب گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: مانور سیل مقابله با بحران با هدف تمرین برای واکنش سریع و به موقع در مواقع بروز حوادث در این شرکت برگزارشد.
اجرای مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه در شرکت آب و فاضلاب گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ سیدمحسن حسینی ، در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل گفت : مانور سیل با شبیه سازی شرایط وقوع سیل و اتفاقات ناشی از آن مثل قطع خطوط انتقال آب امروز برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام ، سیدمحسن حسینی ، در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل گفت : مانور سیل با شبیه سازی شرایط وقوع سیل و اتفاقات ناشی از آن مثل قطع خطوط انتقال آب امروز برگزار شد.

وی افزود : ادارات شهرستان ها هم از طریق ارتباط تصویری در این مانور شرکت کردند و شرایط و میزان آمادگی آنها برای مقابله با حوادث احتمالی و بازگشت به حالت عادی بررسی شد.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه این تمرین به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل اجرا شد ، گفت : گروه های مختلف فنی و تخصصی برای تامین تجهیزات و ماشین آلات لازم مشخص شده و در مواقع نیاز وارد عمل خواهندشد.



مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با قدردانی از عملکرد مناسب مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در برگزاری مانور طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، گفت : این مانور یک تمرین برای مقابله شرایط ویژه قبل ، هنگام و بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه محسوب می شود.



امیر مرادی ، آسیب پذیری کمتر و خدمات رسانی بهتر به مردم را از نکات مهم و حیاتی در هنگام وقوع حوادث عنوان کرد و افزود: ارزیابی عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران و میزان آمادگی آنها در کاهش آسیب ها یکی از مهمترین اهداف برگزاری مانور پدافند غیرعامل است.



وی خاطرنشان کرد : مانور مقابله با بحران یا اجرای تمرین پدافند غیرعامل در دستگاه های مختلف عضو ستاد مدیریت بحران استان با سنجش میزان و نحوه برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی طبق برنامه ریزی برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.