×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در نشست فرماندار رشت با رئیس پلیس راه استان مطرح شد؛  آمادگی فرمانداری رشت جهت تقویت زیرساخت ها و تجهیزات پلیس راه

فرماندار رشت از آمادگی فرمانداری جهت تقویت زیرساخت ها و ارتقاء امکانات و تجهیزات پلیس راه در راستای کاهش میزان تصادفات خبر داد.
به گزارش گیلان پیام، مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تقدیر از زحمات و تلاش های پلیس راه، تصریح کرد: لازمه ارائه هر گونه خدمات مطلوب به مردم، و جود راه مناسب و تامین امنیت آن است.
وی با بیان اینکه راهسازی مناسب و تولید خودروی استاندارد از جمله مولفه هایی است که در کاهش میزان تصادفات موثر است، افزود: بخش بسیار مهم دیگری که در کاهش میزان تصادفات حائز اهمیت است فرهنگ سازی و نظارت جهت رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی است که نقش پلیس راه در این زمینه بسیار حیاتی و محوری است.
رئیس شورای ترافیک شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تجهیز و ارتقای امکانات پلیس راه و استفاده از تکنولوژی روز جهت نظارت بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: فرمانداری رشت این آمادگی را دارد از همه ظرفیت های موجود در راستای تقویت امکانات و زیرساخت های پلیس راه بهره بگیرد.
سرهنگ جابر صفاری رئیس پلیس راه استان گیلان نیز در این نشست با ابراز رضایت از همکاری خوبی که ما بین اداره راهداری، راه و شهرسازی و پلیس راه استان وجود دارد، گفت: موفقیت پلیس راه در کاهش میزان تصادفات بدون همکاری و همراهی سایر دستگاه های متولی امکان پذیر نخواهد بود.
سرهنگ صفاری با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد خودرو در سطح استان به صورت سالانه ، اظهار داشت: راستای کاهش میزان تصادفات نیازمند نوسازی و تجهیز پلیس راه به امکانات جدید و تقویت زیرساخت ها هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.