×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبرداد:  افتتاح ۶ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در گیلان/ شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از افتتاح ۶ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش گیلان پیام، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه شهادت سالار آزادگان جهان و سرور شهیدان اسلام امام حسین (علیه السلام) اظهار کرد : ۶ پروژه ورزشی قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دولت پیش بینی شده است که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ، ملی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان می باشد.
بخشی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان آستانه اشرفیه ، افزود: این زمین ورزشی از پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته دولت است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان همچنین تصریح کرد: برای احداث این زمین ورزشی بیش از۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای کیسم و پرکاپشت آستانه اشرفیه ، زمین چمن مصنوعی لشت نشا ء ، زمین چمن مصنوعی روستاهای میکال سیاهکل و ایشکای لاهیجان در مساحتی به متراژ ۵۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سایر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ۴۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که ۱۴پروژه بالای ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند .
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزش استان در دولت تدبیر و امید از جهت توسعه زیر ساختها ، باشگاههای ورزشی ، مربیان و داوران فعال وسرانه فضاهای ورزشی از حداقل ۲۱درصد تا حداکثر ۵۷درصد رشد داشته است، افزود:تعداد باشگاههای فعال در پیش از دولت تدبیر از مرز ۵۶۲ باشگاه گذر نکرده بود ،در حالی که این تعداد در دولت تدبیر به حدنصاب ۱۳۰۰رسیده است و ما شاهد رشد قابل ملاحظه ورزش استان در همه بخش ها بودیم .
وی حضور بخش خصوصی را در توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار حایز اهمیت برشمرد و گفت : در راه اندازی باشگاههای ورزشی بیش از ۱۳۱ درصد نسبت به دولت قبل رشد داشته ایم. راه اندازی ۷۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای استان را هدیه دولت تدبیر و امید به منظور رونق ورزش در روستاهای استان دانست .
بخشی مساحت اماکن ورزشی ویژه ورزش و جوانان را با رشدی ۲۱ درصدی حدود یک میلیون و۳۱۵هزار متر مربع اعلام کرد و یادآورشد: این رقم در دولت قبل حدود یک میلیون و هفتاد و پنج هزار متر مربع بوده است ./انتهای پیام
وی رشد ۵۵درصدی تعداد مربیان و۲۷درصدی داوران ورزش استان را قابل اعتنا ارزیابی کرد و افزود :تعدا مربیان ورزش استان در دولت پیشین حدود ۹ هزار نفر بوده ،که این آمار در دولت تدبیر به بیش از ۱۴ هزار مربی و تعداد داوران هم از ۴ هزار نفر به ۵۵۰۰ نفر افزایش یافته است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.