×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :  تشکیل کارگروه تخصصی بمنظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، از تشکیل کارگروه تخصصی بمنظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد .
به گزارش گیلان پیام، کارگروه تخصصی بمنظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان برگزار شد .
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود گفت : باید هر چه سریعتر و با کمک و حمایتهای مهندس فتح اللهی فرماندار محترم شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود .
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت : در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی بزودی اتخاذ خواهد شد .
مهندس فتحی اللهی فرماندار شهرستان رشت نیز در این نشست گفت : هدف ما این است برای اینکه شور و نشاط را در بین هوادارن تیم سپیدرود برقرار کنیم دغدغه ها را برطرف کنیم و برای حل ریشه ای مشکلات این تیم به صورت کارشناسی هر چه سریعتر اقدامات اساسی انجام شود .
وی افزود : هر اتفاق خوشایندی در هر حوزه جغرافیایی ممکن است باعث شور و شعف مردم شود و در خصوص تیم سپیدرود هم هدف همه ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی است و انشالله با بررسی های دقیق کارشناسانه امنیت و آسایش خاطر را برای هواداران این تیم فراهم خواهیم آورد ./انتهای پیام.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.