×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پرسنل شهرداری رشت می توانند در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شرکت کنند

دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مشترک با سازمان شهرداریها و دهیاریها) با رویکرد تاب آوری و سلامت شهری آذر ماه امسال به میزبانی شهر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش گیلان پیام، بر اساس اطلاع رسانی صورت گرفته به وسیله مرکز برنامه ریزی و مطالعات شهرداری تهران دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری(مشترک با سازمان شهرداریها و دهیاریها) با رویکرد تاب آوری و سلامت شهری آذر ماه امسال به میزبانی شهر تهران برگزار می شود.
بر پایه این گزارش مطابق سال های گذشته دبیرخانه این رویداد در پنج قالب کتاب، پایان نامه، طرح پژوهشی، طرح های نوآورانه و مقاله، آثار تولید شده در دو سال اخیر را دریافت می نماید.
در ضمن انتشار فراخوان و دعوت از همه همکاران محترم برای مشارکت در این رویداد که منجر به تقویت رویکردهای علمی و راهکارهای نوآورانه در حل مسائل شهری می گردد، به اطلاع می رساند که آثار برتر دانشی و تولیدات علمی خود را می توانند تا تاریخ ۹۹/۶/۳۰ به مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت ارسال نموده تا پس از انجام اقدامات لازم به این جشنواره ارسال گردد.
ضمناً علاقه مندان در صورت تمایل برای مشارکت در کارگاه های تخصصی این جشنواره، رزومه و سوابق علمی، تخصصی و اجرایی خود را نیز به مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت به نشانی ایمیل Rpcrasht@gmail.com ارسال نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.