×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در قالب پویش فراگیر #هرهفتهالفب_ایران :  ۷ پروژه برقی در استان گیلان، افتتاح و به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، از افتتاح و بهره برداری ۷ پروژه در قالب پویش فراگیر الف ب ایران در استان گیلان خبر داد.
به گزارش گیلان پیام،بهمن داراب زاده ؛ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: وضعیت صنعت برق کشور از لحاظ تولید، انتقال ،توزیع و مصرف از آغاز تابستان به صورت آنلاین توسط مقام عالی وزارت نیرو ، مدیران عامل شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه توانیر مورد پایش قرار می گیرد.
وی افزود: نتیجه این پایش ها و عملکرد، به شکر خدا این بود که در تابستان سال جاری هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در استان گیلان نداشته باشیم و انشاء ا… با همکاری مردم در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق ، تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
داراب زاده با اشاره به پویش فراگیر الف ب ایران گفت: در قالب این پویش در سال گذشته ۲۲۷ پروژه به ارزش ۳۳ هزار میلیارد تومان در زمینه آب و برق در استان های کشور و از جمله استان گیلان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: پویش فراگیر الف ب ایران با همان قوت در سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان اجرا می شود و تا امروز که چهاردهمین هفته از پویش را سپری کرده ایم نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگی در سطح کشور بودیم. در قالب این پویش ، انشاءا… شاهد افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه در سال جاری در استان گیلان خواهیم بود.
محمد باقر باقر زاده، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: صداوسیمای مرکز گیلان به مانند گذشته آماده هرگونه همکاری در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی است و امیدوارم این تعامل دوسویه استمرار داشته باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.