×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:  بازگشت آزادگان تولدی دوباره بود

به مناسبت آغاز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام ،بهمن داراب زاده ضمن گرامیداشت آغاز بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی و زمانی که بسیاری از اسراء زیر شکنجه به شهادت می رسیدند ، امید بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز بسیار سخت بود.
وی افزود:آزادی آزادگان نتیجه صبر، استقامت و مقاومت آنان بود که در نهایت وعده الهی محقق شد و اسرای عزیز، پاداش صبر و استقامت خود را از باری تعالی دریافت کردند و به نعمت آزادی دست یافتند و این آزادی برای آزادگان به منزله تولد مجدد و دوباره بود.
داراب زاده با بیان اینکه آزادگان سرافراز باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند، گفت: جنگ تحمیلی، شرایط بسیار سخت و دشواری برای ملت ایران بود. در واقع جنگ نابرابری بود که بر کشور ما تحمیل شده بود. در این جنگ و به اذعان کشورهای اروپایی و غربی،۴۰ کشور به صورت مستقیم و بیش از ۹۰ کشور به صورت غیرمستقیم به کشور عراق کمک می کردند.
وی افزود: نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران موجب شد تا دست غیب الهی به یاری ایران اسلامی بیاید و ما با اثبات حقانیت خود، در این جنگ پیروز شدیم و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم که این امر در طول تاریخ جنگ ایران با کشورهای استعمارگر سابقه نداشت.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه صبر و ایستادگی آزادگان غیور مثال زدنی است، گفت: آزادگان در شرایط سخت اردوگاه های دشمن، زیر شکنجه های جسمی و حتی بدتر از آن تحت شکنجه های روحی بودند اما با ایمان و مقاومت خود از این آزمون الهی با موفقیت بیرون آمدند و با به ستوه درآوردن دشمن، پیروزی را از آن خود کردند.
داراب زاده با بیان اینکه واژه و نام آزاده بیانگر صفات والای انسانی است، گفت: آزادگان در دوران حاضر هم مسئولیت خطیر و سنگینی بر دوش دارند و باید ضمن الگو واسوه بودن، فرهنگ ایثار و مقاومت را با کردار و رفتار خود در عموم مردم نهادینه و فرهنگ سازی کنند تا آینده گان و نسل های بعد بدانند که برای آبادانی این کشور ، چه رشادت ها ، جانفشانی ها و خون هایی ریخته شده است و قدر کشورشان را بیش از پیش بدانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.