×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛  بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمرانی ،اقتصادی و زیربنایی در لاهیجان

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان ۱۷ پروژه عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.
به گزارش گیلان پیام، در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور علی اوسط اکبری مقدم ۱۷ پروژه در قالب طرح های عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.
این طرح ها که با اعتباری افزون بر ۳۲میلیارد و پانصد میلیون ریال به انجام رسیده ، زمینه اشتغال برای ۱۵۶ نفر را فراهم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در خبرنگاران با اشاره به رشد قابل توجه پروژه های هفته دولت امسال نسبت به سال های گذشته از نظر تعداد و میزان سرمایه گذاری ،اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد اشتغال پایدار ، حفظ محیط زیست و توسعه راه ها و امکانات روستایی اهتمام ویژه ای دارد .
وی اجرای پروژه های بوم گردی را گامی در مسیر توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال خواند که با حفظ محیط زیست رابطه ای مستقیم دارد.
اکبری مقدم توجه به جوامع روستایی و حل مشکلات آنها را تلاشی برای حفظ بافت روستایی و جلوگیری از پدیده مهاجرت خواند و افزود: لازم است دستگاه های اجرایی با هم افزایی و تعامل نبت به حل مشکلات روستاهای استان اقدام کنند.
در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.
از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.