×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر کل  نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان :  حفظ و نگهداری مطلوب فضاهای آموزشی به عنوان سرمایه­ های ملی

مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان تاکید نمود:حفظ و نگهداری مطلوب فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی به عنوان سرمایه­ های ملی باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
به گزارش گیلان پیام، مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در جلسه هم اندیشی ساماندهی فضا و تجهیزات که با حضور مهندس مردانی ریاست محترم ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور در گیلان برگزار شد،گفت: همه باید بسیج شویم تا ساماندهی مطلوب و برنامه ریزی در جهت توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان بخوبی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود بسیار مهم می باشد، افزود: تاکید ما این است که استانداردهای فضا و تجهیزات آموزشی برابر با ضوابط سازمان محترم رعایت شود.
مهندس دقیق با بیان اینکه فضاها و تجهیزات آموزشی مطلوب می توانند زمینه ساز تحقق اهداف و برنامه های نظام تعلیم و تربیت کشور باشند، تاکید نمود:حفظ و نگهداری مطلوب فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی به عنوان سرمایه­ های ملی باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
در ادامه مهندس مردانی ضمن بررسی و ارزیایی روند ساماندهی فضا و خرید تجهیزات آموزشی در استان گیلان، ضوابط و استانداردهای فنی خرید تجهیزات و الزامات قانونی آن را برشمرد.
درپایان هر کدام از اعضاء پیرامون موضوعات مطرح شده نقطه نظرات و دیدگاههای خود را بیان نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.