×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان:   استان گیلان با همدلی طرح تحولی «آجر به آجر» را اجرا خواهد نمود.

دومین جلسه تبیین و تشریح طرح تحولی- اجرایی «آجر به آجر» با حضورمهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان، دکتر آقاجانی نماینده آموزش و پرورش استان، معاونین اداره کل نوسازی مدارس و مشاور امور بانوان در دفتر مدیر کل برگزار شد
به گزارش گیلان پیام ، مهندس دقیق در این جلسه به تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان در حوزه مشارکت‌های مردمی و به تشریح طرح تحولی- اجرایی «آجر به آجر» پرداخت
وی با بیان اینکه طرح تحولی آجر به آجر طرحی ابداعی و بسیار خلاقانه می باشد، تصریح نمود: لازم می دانم از ریاست محترم سازمان تشکر نمایم که در این برهه از زمان، هوشمندانه این طرح را طراحی و به تصویب مقام عالی وزارت نموده ویقینا شاهد نتایج ارزشمندی در حوزه توسعه زیرساخت های آموزشی خواهیم بود.
مدیر کل نوسازی مدارس در ادامه تجلیل از خیرین را امری مهم برشمرد و ابراز داشت: رسالت ما این است که باید از خیرین، این انسانهای ملکوتی در راستای تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ خیری و مشارکت تجلیل کنیم.
وی فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ این امر با ارزش را بسیار ضروری برشمرد و اظهار داشت: من از صدا و سیمای مرکز گیلان و اصحاب رسانه صمیمانه تشکر می نمایم که در زمینه تبیین این طرح و تشریح آن در جامعه واقعا دست ما را گرفته و ما را یاری می نمایند.
مهندس دقیق در ادامه به راه اندازی سامانه مردمی مهر مدرسه سخن گفت و اظهار داشت: این سامانه، درگاه ورود خیرین و آحاد مردم می باشد که بر اساس چارچوب مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها در امر مدرسه‌سازی و بر اساس آموزه‌های سند تحول راه‌اندازی شده است.
وی ضمن تشکر از همه نهادهای مختلف که در اجرای این طرح به نوسازی مدارس کمک می کنند ،افزود: آموزش و پرورش باید بصورت جدی وارد این قضیه شود و مدیران فعال خود را مورد تشویق قرار دهد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان با برشمردن اقدامات انجام شده درراستای اجرایی نمودن این طرح اظهار داشت: استان گیلان با همدلی طرح تحولی «آجر به آجر» را اجرا خواهد نمود
در ادامه مدیر عامل مجمع خیرین ضمن تجلیل از روابط حسنه اداره کل نوسازی مدارس استان با مجمع خیرین مدرسه سازافزود: صداقت و ارتباط حسنه این دو نهاد مقدس، منجر به اتفاقات بسیار خوب در حوزه توسعه زیر ساخت های اموزشی شده است.
وی با بیان اینکه طرح آجر به آجر برای ما بسیار مهم است، افزود: تلاش ما این است که مشکلات آموزشی و پرورش را به بهترین نحو ممکن حل کنیم.
گفتنی در ادامه هریک از اعضا با بیان مطالبی به تشریح نحوه اجرایی نمودن این طرح در استان پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.