×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست شهردار رشت با مدیران شرکت سرمایه گذاری مهندسین مشاور مترا

با حضور سید امیر حسین علوی رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهررشت، ناصر عطایی معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت، مریم گل احضار رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت، برخی از مدیران شهرداری رشت و حمیدرضا شفیعی مدیر پروژه های حمل و نقل و محمد سلیمی مدیر پروژه های استان گیلان شرکت مشاور مترا برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،در این نشست حمیدرضا شفیعی مدیر پروژه های حمل و نقل شرکت مترا به ارائه توضیحاتی در زمینه رزومه، پروژه ها، فعالیت ها و حوزه عملکردی این شرکت پرداخت و افزود:این شرکت به لحاظ سهامداری زیرمجموعه بانک انصار و سپه می باشد و ۲ حوزه عمده فعالیت این شرکت در بخش های پروژه های ساختمان و پروژه های حمل و نقل است که در بخش پروژه های حمل و نقل در حوزه های راه، راه آهن، مترو و ترافیک فعال است و در حال حاضر تقریبا ۹۰ میلیارد تومان قرارداد جاری دارد.
حمیدرضا شفیعی با بیان اینکه بخش عمده پروژه های راه آهن کشور توسط این شرکت انجام می شود، گفت: تنها مشاوری هستیم که در سه چهار سال اخیر بالغ بر ۱۰۰۰ کیلومتر خدمات مشاوره در زمینه راه آهن داشتیم.
مدیر پروژه های حمل و نقل شرکت مترا با بیان اینکه به لحاظ تعداد پروژه ها، بیشتر در حوزه راه ها و به لحاظ مبالغ پروژه ها، در حوزه مترو و مسیرهای درون شهری فعالیت داریم، خاطر نشان کرد: پروژه متروی تهران- اسلامشهر از جمله پروژه هایی بود که خدمات طراحی، مشاوره و نظارت آن را انجام و در حوزه مطالعاتی نیز پروژه های اصفهان، ایلام، سبزوار و بجنورد – اسفراین را انجام دادیم.
وی با اشاره به پروژه های بین المللی این شرکت، توضیح داد: اجرای پروژه های مختلف مطالعاتی، مشاوره و نظارت در کشورهای تاجیکستان، سوریه، عراق و خواف – هرات از جمله این پروژه ها هستند.
حمیدرضا شفیعی در موضوع سرمایه گذاری به سبقه و توانایی های مالی این شرکت اشاره کرد و افزود: در زمینه مشاوره پروژه ها، می توانیم به طور رایگان با مجموعه ها همکاری نمایید و در زمینه اجرا نیز با توجه به اینکه مکانیزم های مالی بنا به اقتضائات هر پروژه متفاوت است، می توانیم در زمینه سرمایه گذاری پروژه ها ورود کنیم.
در پایان با اعلام آمادگی این شرکت برای انجام پروژه های مربوط به رودخانه ها، تراموا، بازگشایی مسیرهای درون شهری و مطالعات مربوط به تقاطع های همسطح و غیر همسطح شهر رشت، شهردار رشت ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم از پتانسیل های این شرکت در زمینه های مطالعات و سرمایه گذاری بهره ببریم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.