×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برنامه های هفته نکوداشت شهرداریها در رشت تشریح شد

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، عنوان روزهای این هفته به شرح ذیل است:
۱۴ تیر ماه: شهرداری و دهیاری؛ جهش تولید و اقتصاد مقاومتی
۱۵ تیر: شهرداری و دهیاری؛ صیانت از حقوق شهروندی، اعتلای سرمایه اجتماعی و قانون مداری
۱۶ تیر: شهرداری و دهیاری؛ سکونتگاه زیست پذیر و ارتقای کیفیت زندگی
‌۱۷ تیر: شهرداری و دهیاری؛ آموزش، توانمند سازی و فناوری های نوین
۱۸ تیر: شهرداری و دهیاری؛ ایثار، همگرایی و عملکرد جهادی
۱۹ تیر: شهرداری و دهیاری؛ صیانت از هویت، کالبد، دانش بومی و میراث شهر و روستا
۲۰ تیر: شهرداری و دهیاری؛ پویشی به سوی گام دوم انقلاب
بر پایه این گزارش همچنین برخی از واحدها و سازمانهای شهرداری رشت برنامه هایی را برای این هفته تدارک دیده اند و دبیری برنامه های این هفته نیز بر عهده مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت است.
در این ارتباط علیرضا قانع برنامه های هفته گرامیداشت شهرداریها و دهیاریها در رشت را تشریح و اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست مطبوعاتی شهردار محترم با حضور خبرنگاران استان، حضور شهردار و مدیران شهرداری در آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی در محله سلیمانداراب و تجدید میثاق با شهدا و گرامیداشت مشاهیر و مفاخر استان در وادی سلیمانداراب و همچنین دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان برخی از برنامه های این هفته هستند.
قانع گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در همین راستا برنامه هایی همچون برگزاری نمایشگاه اسناد و تصاویر رشت قدیم، بداهه نویسی خوشنویسان شهر رشت به مناسبت روز قلم و هفته شهرداری ها، هنرنمایی نقاشان رشتی در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب و برگزاری تئاتر خیابانی در قالب آموزش شهروندی را اجرا خواهد کرد.
وی گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و حوزه معاونت خدمات شهری نیز به مناسبت این هفته آغاز عملیات پاکسازی محلات شهر رشت را به وسیله نیروهای خدمات شهر در برخی از محلات کم برخوردار برپا می کند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت سپس گفت: برنامه هایی نیز به وسیله مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری همچون برگزاری فراخوان مقاله با موضوع مدیریت شهری، خدمات و وظایف شهری(موضوع ماده ۵۵ قانون شهرداریها) و همچنین برگزاری مسابقه “شهروند آگاه” اجرا می شود.
وی ادامه داد: مراسم تجلیل از شهدای آتش نشان و شهدای شهرداری رشت و همچنین برنامه هایی که گروه موزیک شهرداری رشت در مناطق مختلف اجرا می کنند، دیگر اقدامات این هفته خواهند بود.
قانع با بیان اینکه برنامه هایی توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل برای این مناسبت تدارک دیده شده اند، افزود: برگزاری برنامه رادیویی “آوای بلدیه” در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب از شام ولادت امام رضا(ع) به مدت یک هفته با حضور معاونان، مدیران مناطق و روسای سازمانهای شهرداری رشت به منظور ارائه گزارش عملکرد و فعالیتهای حوزه های مختلف شهرداری، برپایی تریبون آزاد شهروندان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برای بیان پاسخ شهروندان به پرسش “اگر شهردار بودید برای توسعه شهر چه می کردید؟” و برگزاری نمایشگاه “میدان شهرداری از گذشته تا حال” (نمایش کالبد میدان شهرداری در سه دوره زمانی قاجار، پهلول اول و دوم و دوره پس از پیروزی انقلاب) از جمله این برنامه ها خواهند بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.