×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش ظرفیت تأمین آب شهرستان لاهیجان با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

مدیرعامل این شرکت در نشست فرمانداری لاهیجان که با حضور نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل به منظور معارفه مدیر امور آبفای لاهیجان برگزار شد بر افزایش ظرفیت تأمین آب لاهیجان با توجه به بعد گردشگری منطقه تأکید کرد.
به گزارش گیلان پیام،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: مهمترین هدف وزارت نیرو از اجرای این طرح ارائه خدمات بهتر به آحاد مردم در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه اکثر روستاهای لاهیجان تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند تصریح کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب این روستاها، سهمیه آب انتقالی به لاهیجان افزایش یافته است و با بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر مدیریت تأمین آب استان در تابستان اظهار داشت: رفع مشکلات این حوزه با مطالعات به روش مهندسی مجدد در دستور کار است که با توجه به نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه توزیع آب توسط مشترکین امیدواریم به کمک دهیاران و همیاری مشترکین این موضوع مرتفع شود و با نصب مخزن ذخیره آب در منازل شاهد افت فشار و کدورت آب نباشیم.
حسینی همچنین تصریح کرد: لاهیجان به لحاظ بعد گردشگری بسیار حائز اهمیت است و در تابستان نیز مصرف آب این شهرستان به شدت افزایش می یابد که وظیفه مجموعه آب و فاضلاب گیلان را در تأمین آب مشترکین این خطه سنگین تر می نماید و باید توجه ویژه و خاص به آن داشت.
وی با تأکید بر اینکه مجموعه وزارت نیرو در خصوص تأمین آب شهرستان لاهیجان برنامه منسجم دارد تصریح کرد: با رفع نشت خط انتقال شرق گیلان ۵۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تأمین آب این شهرستان افزوده شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب، ۱۵ لیتر در ثانیه نیز به ظرفیت تأمین آب رودبنه افزوده شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ارتقاء سایت شهید خوش سیرت را جهت افزایش تأمین آب مناطق شرقی گیلان از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد و افزود: اجرای رینگ دور شهر رودبنه نیز که توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجراست افت فشار آب در شبکه توزیع را در بخشی از مناطق لاهیجان مرتفع خواهد نمود.
سپس رسول فرخی نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل با تأکید بر اینکه باید ارتباط صادقانه با مردم داشت تصریح کرد: سازمانی را مدیریت می نمائید که نیاز اساسی مردم را تأمین می کند و در این جایگاه، مدیریت با حساسیت زیاد مواجه است .
وی همچنین یادآور شد: ذینفعان ما کسانی هستند که پایه های اصی نظام را تشکیل می دهند و باید تلاش بیشتری نمود و راهکارهای موثر داشت تا به نتیجه مطلوب دست یابیم و از مدیران شهرستان انتظار داریم با هم افزایی بیشتر، اقدامات موثری در ارتقاء خدمات شهرستان داشته باشند.
سپس میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه آب بعنوان الفبای آبادانی در این حوزه با مشکلاتی مواجه است افزود: انتظار داریم با توجه به توریستی بودن شهرستان لاهیجان تانکرهای آبرسانی سیار در مواقع بحرانی در شهرستان مستقر باشند تا خدمات مناسب تأمین شود.
در پایان از خدمات حامد حسن نژاد مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان و حزنی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لاهیجان تقدیر و کامبیز اسماعیلی بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان معرفی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.