×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از پاسگاههای حفاظت محیط زیست گیلان

سرهنگ جمشید محبت خانی  مشاور انتظامی رئیس سازمان و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در سفری به استان گیلان از برخی مناطق تحت مدیریت و ادارات و پاسگاهای محیط بانی بازدید و با محیط بانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گیلان پیام،سرهنگ محبت خانی در این برنامه بازدید ضمن حضور در پاسگاههای حوزه تالاب انزلی و دیدار با مامورین یگان حفاظت شهرستانهای حوزه تالاب از نزدیک در جریان کار و تلاش مامورین و محیط بانان و روند فعالیت های آنان قرار گرفت.

سرهنگ محبت خانی با اشاره به مجموع کشفیات مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان در سه ماهه اخیر، بویژه در زمینه کشف و ضبط انواع اسلحه مجاز و غیر مجاز، این کشفیات را از لحاظ شاخص های حفاظتی و در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته بسیار مثبت و فوق العاده ارزیابی کرد و گفت این کشفیات نشاندهنده اقدامات شبانه روزی مامورین یگان حفاظت است و بدون تلاش بی وقفه، دستیابی به سطوح بالای حفاظتی امکان پذیر نیست.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل و مامورین یگان حفاظت استان گیلان به پشتیبانی و حمایت مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان اشاره کرد و گفت حمایت مدیران کل از محیط بانان و مامورین یگان قطعا باعث افزایش تلاش و انگیزه در این عزیزان خواهد شد و وضعیت مامورین یگان حفاظت استان گیلان بیانگر حمایت های کاری و معیشتی از ایشان است. 

در ادامه این بازدید ها اداره حفاظت محیط شهرستان رودسر و پاسگاه محیط بانی جواهردشت نیز مورد بازدید سرهنگ محبت خانی قرار گرفت و  با رئیس و محیط بانان حفاظت محیط زیست این شهرستان دیدار و گفتگو شد.

این گزارش می افزاید، موتورهای چهارزمانه و پرقدرت یگان دریایی حفاظت محیط زیست گیلان نیز توسط فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور آزمایش شد.گفتنی است عملکرد مثبت و فوق العاده یگان حفاظت محیط زیست گیلان در طول سه ماهه گذشته موجب صدور تقدیر نامه برای افسر محیط دار دوم، ساسان اکبری پور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از سوی جناب سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.