×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی بیش از ۲۳۰۰ دانش آموز شاهدوایثارگر گیلانی برای آغاز سال تحصیلی جدید

بنیاد شهید

طاهرنژاد: ستاد شاهد آموزش و پرورش باید نماد وحدت و همگرایی مدیران حوزه تعلیم و تربیت باشد.به گزارش گیلان پیام، مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گیلان در جلسه ستاد شاهد شهرستان رشت ، با تقدیر از زحمات اعضای ستاد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس باید تلاش شود کاستی های موجود برطرف شود و به استقبال دانش آموزان برای طی یک سال تحصیلی موفق برویم.
وی افزود : ستاد شاهد آموزش و پرورش باید نماد وحدت و همگرایی مدیران حوزه تعلیم و تربیت باشد.
ابراهیم طاهر نژاد ، با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش در نظارت و ارزیابی کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس شاهد اظهار داشت :هدف اصلی بالابردن سطح علمی این دانش آموزان است و باید با نیازسنجی هایی که انجام می شود شرایطی بوجود بیاید که با بررسی نقاط ضعف و قوت مدارس شاهد استان گام های اساسی در راستای بهبود شرایط علمی و تربیتی آن ها برداریم.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گیلان با اشاره به وجود ۴۵ مدرسه شاهد در سراسر استان اظهار داشت : ۲۳۴۷ دانش آموز شاهد و ایثارگر در استان گیلان در سال تحصیلی جدید خواهیم داشت که از این تعداد ۸۷۷ دانش آموز در مدارس شاهد مشغول به تحصیل می باشند.
در این جلسه  مسئولین  آموزش و پرورش شهرستان رشت  نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان  و برنامه های  ویژه برای بازگشایی مدارس و … پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.