×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نتایج کشتی گیران آزاد کار ایران در لاس و گاس

کشتیمسابقات روز دوم رقابت‌ های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سه وزن ۶۱ کیلو گرم ، ۸۶ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد و بهنام احسان‌ پور، علیرضا کریمی و عباس طحان نمایندگان کشورمان در این اوزان به دیدار حریفان رفتند .به گزارش گیلان پیام،بر اساس آخرین نتایج در وزن ۶۱ کیلوگرم، بهنام احسان‌ پور، نماینده کشورمان در همان دور نخست مغلوب واسیل شوپتار از اوکراین شد و به عنوان هجدهمی رقابتهای این وزن بسنده کرد.
همچنین علیرضا کریمی آزادکار وزن ۸۶ کیلو گرم کشورمان درمسابقه رده بندی این وزن، برابر حریفی از بلغارستان پیروز شد و به مدال برنز رسید.
کریمی در مصاف با حریف اوکراینی ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار نیمه نهایی رسید.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان نیز در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در لاس وگاس آمریکا با قبول شکست برابر حریف آمریکایی شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
در وزن ۶۱ کیلو گرم ” حاجی علی‌ یف آذربایجانی”  با غلبه ۱۰ بر صفر بر باتبولد مغولستانی در فینال، مدال طلا را از آن خود کرد.
مدال‌ های برنز این وزن هم به دوبوف از بلغارستان و شوپتار ازاوکراین رسید.
علیرضا کریمی آزاد کار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان نیز در مسابقه رده بندی این وزن، برابر حریفی از بلغارستان پیروز شد و به مدال برنز رسید.
علیرضا کریمی در مرحله رده‌ بندی مقابل گانف بلغارستانی با نتیجه  ۱۲  بر صفر به پیروزی دست یافت و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.
علیرضا کریمی برای حضور در دیدار نهایی، به مصاف عبدالرشید سعداله‌ یف، قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان و بازی‌های اروپایی از روسیه رفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریف روس شد و از حضور در فینال بازماند.
آزادکار وزن ۸۶ کیلو گرم کشورمان در مصاف با حریف اوکراینی ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار نیمه نهایی رسید.
علیرضا کریمی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ابراگیم آلداتوف قهرمان جهان از اوکراین رفت با شکست مقتدرانه ۱۶ بر ۴ ضمن کسب سهمیه المپیک راهی مرحله نیمه نهایی شد.
علیرضا کریمی در  مرحله سوم از مسابقات با نتیجه ۱۰ بر صفر حریفی از فنلاند را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
علیرضا کریمی در دور دوم پیوتر اینالوف از مولداوی را ۱۴ بر ۷ از پیش رو برداشت و به دور سوم رسید.
علیرضا کریمی در دور نخست مقابل امیدجان عثمان نوف از ازبکستان با نتیجه مقتدرانه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان نیز در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در لاس وگاس آمریکا با قبول شکست برابر حریف آمریکایی از رسیدن به فینال بازماند و به سرنوشت کریمی دچار شد.
عباس طحان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کیل اسنایدر شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
طحان در دیدار رده‌بندی برای دستیابی به مدال برنز مبارزه خواهد کرد .
عباس طحان در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد ماگومد موسی‌ ئف، دارنده مدال نقره آسیا و بازی‌های آسیایی از قرقیزستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد.
وی پیش از این موفق شد تا با نتیجه ۱۲ بر ۲ ابراهیم بلوکباشی را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در دور دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ژئویی ژانگ از چین به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر مقابل جوزف جالوویار از اسلوواکی به پیروزی دست یافت.
ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم شده بود.
قرعه کشی ۴ وزن سوم و پایانی رقابت‌ های کشتی آزاد قهرمانی جهان نیز دیشب برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفانشان از امشب به میدان خواهند رفت.
بر این اساس در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی ، در وزن ۷۰ کیلوگرم حسن یزدانی  ، در وزن ۷۴ کیلوگرم علیرضا قاسمی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی نمایندگان کشورمان هستند ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.