×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید شبانه مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از پاسگاه های محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان بصورت سر زده و شبانه از پاسگاه سر محیط بانی سراوان رشت و محیط بانی دوستلات سیاهکل بازدید کرد.
به گزارش گیلان پیام، در ادامه بازدیدهای مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از ادارات و پاسگاه های حوزه استحفاظی، شب گذشته، ساسان کفایی ضمن بازدید از دو پاسگاه سر محیط بانی سراوان و محیط بانی دوستلات سیاهکل با محیط بانان این دو پاسگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این برنامه بازدید،مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در گفتگو با محیط بانان در جریان برخی مشکلات و کمبودهای پاسگاهها و نقاط ضعف و قوت گشت های ماموران یگان حفاظت قرار گرفت.
کفایی در این دیدار ها که در محیطی صمیمی و دوستانه انجام شد با اشاره به شیوع کرونا در کشور، زحمات محیط بانان را به رزمندگی و ایثار تشبیه کرد و به آنان اطمینان داد که برای جبران زحمات شبانه روزی ماموران پاسگاه ها و محیط بانان از همه امکانات اداره کل و ستاد بهره خواهد گرفت.
ساسان کفایی تجهیز پاسگاه ها و محیط بانان به لوازم حفاظتی و بهبود وضع معیشتی آنان را از برنامه های خود در سال جاری عنوان کرد و گفت باید شرایطی فراهم شود تا محیط بانان با کمترین دغدغه به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل کنند. وی همچنین انجام گشت و کنترل و پایش دائم و شبانه روزی را از ارکان اصلی افزایش میزان کشف تخلفات زیست محیطی در سطح استان دانسته و حضور مستمر روسای ادارات شهرستانی در حوزه مناطق تحت مدیریت و پاسگاه های تابعه را لازمه موفقیت در این وظیفه برشمرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.