×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیزده به در را در خانه ها می مانیم

شهرداری رشت در راستای تحقق اهداف ترسیم شده برای شعار “سیزده به در را در خانه ها می مانیم” و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن فرهنگسازی برای در خانه ماندن شهروندان از خدمات دهی در پارک ها و بوستان های شهر معذور است.
به گزارش گیلان پیام،این مطلب را علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: از چندین روز پیش ورودی پارکهای مناطق مختلف شهر به وسیله داربست و نوارکشی مسدود شده تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.
وی ادامه داد: هر چند طیفی وسیع از شهروندان با مدیریت شهری همراهی کرده اند اما در برخی موارد شاهد حضور افرادی در این فضاها هستیم که انتظار داریم در روز سیزده به در نیز شهروندان فهیم رشت همراهی کرده و در خانه ها بمانند تا با همکاری و کمک هم این ویروس و بیماری منحوس را شکست دهیم.
مقصودی از تلاش های مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برای فرهنگسازی در زمینه کاهش تردد شهری و در خانه ماندن شهروندان رشتی قدردانی کرد و افزود: پارکها و بوستان های شهر رشت روز سیزده به در هم تعطیل خواهند بود تا زمینه های ایجاد اجتماعات مردمی در نقاط مختلف شهر به وجود نیاید و به همین دلیل جلوی حضور مردم در این فضاها در سیزه به در گرفته می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت ضمن تشکر از شهروندانی که کمپین “درخانهمی مانیم” را رعایت می کنند و از حضور و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری می ورزند، گفت: به امید خدا با همراهی مردم هر چه زودتر می توانیم بر این بیماری خطرناک و انتشار ویروس کرونا فائق آییم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.