×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شهروندان رشت فعلاً از مراجعه به آرامستان ها خودداری کنند

شهرداری رشت در اطلاعیه ای مهم از همه شهروندان فهیم این شهر که قصد ادای احترام به اموات خود را دارند و همچنین اعضای محترم خانواده های متوفیان جدید خواسته است تا از تجمع غیر ضروری در محل سازمان آرامستان های این شهرداری واقع در جاده تهران جداً خودداری کنند.

به گزارش  گیلان پیام، در متن این اطلاعیه آمده است:

با سلام و احترام

خدمت همه شهروندان گرامی این روزها که شهر و استان‌ ما درگیر شیوع ویروس خطرناک کرونا است، لازم است به طور جدی از میران تجمعات کاسته شود و سازمان آرامستان ها یکی از مراکزی است که همواره می تواند محل تجمع افراد برای خواندن فاتحه، اعمال دینی و ادای احترام به عزیزان از دست رفته باشد.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: شهروندانی که عزیزی از خانواده خود را از دست داده و یا می دهند، با نهایت تاسف و تاثر از وضعیت اضطراری و خطرناک پیش آمده و ضمن همدردی با همه خانواده های سوگوار رشتی، درخواست می شود به منظور جلوگیری از پراکنش آلودگی ویروسی از تجمع غیر ضروری در محل سازمان آرامستان های (باغ رضوان) شهرداری رشت در جهت پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر و همچنین‌‌ مقابله با ویروس کرونا، جداً خودداری کنند.

بدیهی است در شرایط بحرانی موجود روح درگذشتگان ما در آرامش بیشتری خواهند بود که ما هم از رفتارهای پرخطر و آسیب زا خودداری کنیم.

یقیقاً شهروندان گرامی به خوبی درک خواهند کرد که این درخواست شهرداری به منظور تامین ایمنی و سلامت آنها است و حضور بی دلیل شان در محل سازمان آرامستان ها که عملیات دفن اموات بیماران مشکوک به کرونا نیز انجام می شود، سلامت آنها و دیگران را جداً به خطر می اندازد و پرهیز از تجمعات هم در چنین شرایطی مورد تاکید همه مسئولان وزارت بهداشت و درمان است./انتهای  پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.