×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دستور فرماندار رشت در خصوص پایش و نظارت جدی قیمت ارزاق عمومی

فرماندار رشت طی دستوری از دستگاه های متولی خواست: ضمن بازرسی و پایش مستمر قیمت ارزاق عمومی بازار، با قاطعیت با متخلفین برخورد شود.
به گزارش گیلان پیام، دکتر میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه متاسفانه گزارش های زیادی در خصوص افزایش قیمت ارزاق عمومی از جمله میوه و تره بار وجود دارد، افزود: متاسفانه عده ای سودجو با سوء استفاده از مشکلات شیوع بیماری کرونا با زیرپا گذاشتن همه ارزشهای اخلاقی و دینی به دنبال منفعت شخصی خود هستند.
وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع دستگاه های متولی با گرانفروشان و محتکرین، اظهار داشت: در همین راستا از ادارات تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خواسته شده است با تشکیل تیم های بازرسی ضمن رصد و پایش دقیق بازار، زمینه برخورد بدون ملاحظه و قاطعانه با متخلفین را فراهم آورند.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به احتکار برخی اقلام بهداشتی از سوی محتکرین، خاطرنشان ساخت: با همکاری مردم و دستگاه های اطلاعاتی، افرادی که سلامت عمومی جامعه را بازیچه منافع شخصی خود قرار داده واصناف شریف را که همواره درهمه عرصه ها درکنارمردم بوده اند زیرسوال میبرند، نمی توانند از تیررس قانون و دستگاه های نظارتی به دور بمانند و مطمئناً پس از شناسایی با برخورد قاطعانه و بی رحمانه دستگاه قضائی و دستگاه های متولی مواجه خواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.