×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:  ۵۰ میلیارد تومان برای پایداری شبکه های برق مورد نیاز است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در استانداری گیلان با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیرو و استاندار گیلان گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای پایداری شبکه های برق مورد نیاز است
به گزارش گیلان پیام، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در جلسه استانداری گیلان که با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیرو و استاندار گیلان برگزار شد با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس تجارب گذشته و بحران های پیش آمده، نقاط حادثه خیز در مناطق جغرافیایی مختلف استان گیلان شناسایی شده اند.
وی افزود: به کمک مشاورین خبره، این پروژه ها تعریف شده اند تا شاهد تاب آوری بیشتر شبکه های برق در مواقع بحرانی در سال های آتی باشیم.
بلبل آبادی گفت: پروژه ها، محل پروژه ها، راه حل ها و اقدامات لازم برای اجرای پروژه ها همگی با کار کارشناسی مشخص شده اند. اما برای اجرای این پروژه های اساسی و تعریف شده نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می باشد.
ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است گفت: پست های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرای ۲ به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده اند.
وی افزود: چهار خط ۲۳۰ کیلوولت و یک خط ۴۰۰ کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است که ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان با ۱۹۵ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالشها را حل کنند.
بلبل آبادی در خصوص علت قطعی برق بیان داشت: بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، همچنین برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق با سیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط و قطع برق مشترکین شده است.
بلبل آبادی اضافه کرد: به منظور تسریع در خدمات دهی، از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع تر بر مشکلات و چالشها غلبه کنیم. مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر از حدود یک میلیون و چهار صد هزار مشترک برق،برق حدود ۹۰ هزار مشترک قطع می باشد که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشترکین از نعمت برق برخوردار شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.