×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان خبرداد: آغاز دوره آموزشی مدیریت سبز در اداره کل نوسازی مدارس

معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز برای مدیران مدارس استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس استان خبرداد.
به گزارش گیلان پیام،مهندس مرتضی صابر معاون محترم فنی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با اعلام این خبر، افزود: اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با توجه به اهمیت نقش فرهنگ سازی آموزش و پرورش، دوره آموزشی مدیریت سبز را در راستای آشنایی و ارتقای فرهنگ زیست محیطی برای مدیران مدارس برگزار نمود.
وی با بیان اینکه ترویج موضوعات مدرسه سبز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دنیای امروز ضرورتی اجتناب ناپذیر است، تصریح نمود: بحث مدیریت سبز و احداث و توسعه مدارس با این هدف، به عنوان یکی از رویکردهای مهم سازمان نوسازی مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.
مهندس صابر در ادامه اذعان داشت: در این دوره آموزشی مدیران با اصول و فنون نظام مدیریت سبز با هدف کاهش هزینه ها و اعمال سیاست‌های بهینه منابع، آشنامی شوند.
وی با پرداختن به ضرورت تغییر نگرش و بینش مدیران برای استفاده بهینه منابع افزود:اعمال سیاست‌های مصرف بهینه منابع و حفاظت از منابع پایه و محیط زیست مورد تاکید این اداره کل بوده و برگزاری این دوره آموزشی نیز در همین راستا بوده است.
معاون فنی اداره کل در پایان با بیان اینکه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، حفظ محیط زیست و حفظ منابع برای نسل‌های آینده یکی دیگر از مراحل توسعه در دنیای امروز است، خاطر نشان کرد: اجتناب از مصرف بی‌رویه منابع و حامل‌های انرژی و همچنین اجتناب از مصرف بی‌رویه کاغذ، مواد اولیه و سایر اقلام مصرف شدنی را از جمله اهداف دیگری از اجرای مدیریت سبز در مدارس بشمار می رود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.