×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معصومه پورمحمودی نوشری:   اولویت برنامه های من ؛مبارزه با بیکاری و  اشتغالزایی بویژه جوانان و بانوان بی سرپرست و بد سرپرست

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت تلاش برای کاهش ساعات ادارای بانوان شاغل و پیگیری امور زنان اسیب پذیر سرپرست خانوار را از الویت های برنامه های در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
به گزارش گیلان پیام،معصومه پور محمودی نوشری امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز مادر و زن با معرفی خود وظایف نمایندگان مجلس را برشمرد.
وی با بیان اینکه دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق است ادامه داد: یک حقوقدان هستم و به این رشته افتخار میکنم.
وی با اشاره به مسایل و معضلات زنان در عرصه های مختلف اجتماعی نیاز به حضور یک نماینده زن در مجلس شورای اسلامی را ضروری خواند و گفت: چقدر خوب است که زنان در کشور ما حق رای دارند و حتی می توانند رئیس جمهور انتخاب کنند و چه پسندیده تر اینکه از بین خود تیز یک نماینده داشته باشند.
معصصومه پورمحمودی نوشری مبارزه با بیکاری و تلاش برای اشتغالزایی بویژه جوانان و بانوان بی سرپرست و بد سرپرست را از جمله برنامه هاتی خود در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: رشت به عنوان یک شهر راهبردی و شاهراه اتصال شمال به جنوب دارای مشکلات حمل و نقل و جاده است.
یکی از برنامه های اساسی این کاندیدای وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های بنده، به عنوان یک کاندیدای مردمی، اصلاح مزارع برنج و کشاورزی و حذف ارز ۴۲۰۰ سوبسیدار و اختصاص مابه تفاوت ان به رونق و مدرن سازی مزارع کشاورزی رشتی میباشد زیرا روند کنونی موجب رونق مزارع برنج در هندوستان شده است.
این کاندیدای جوان با تاکید براینکه برای حل مشکلات حمل و نقل گیلان و رشت و جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم برنامه های جالبی دارد ادامه داد: در بحث رونق صنایع استان گیلان هم کهدارای صنایع قالب و متمرکزی در رشت هست برنامههای اصولی و پی ریزی شده ای دارد.
معصومه پورمحمودی نوشری زنان مسئولیت پذیر در هر پست و جایگاه را پاکدسنت و کاربلد دانست و گفت: در مباحث اجتماعی امروز کشور، استان و شهرمان با مشکلات عدیده ای از جکله افزایش طلاق، کاهش ازدواج، اعتیاد و … مواجه هست که در این راستا زنان اسیب پذیر ترین قشر هستند.
وی با بیان اینکه زنان فرماندهان هر خانواده محسوب می شوند گفت: پیگیری طرح کاهش ساعات ادارای بانوان را در صر برنامه های خود دارم. زیرا زنان باید درکنار کاربیرون به مسایل خانواده خود بیشتر رسیدگی کنند و درواقع زنان را باید دو شغله دانست.
به گفته این کاندیدای نسل جوان، نمایندگان باید قانون اساس بلد باشند نه اینکه همه وقت خود را برای افتتاح تیربرق ها و استخر ها هدر دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.