×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در ۱۰ ماهه سال جاری محقق شد؛  کمک ۲۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

کمک ۲۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین


در ۱۰ ‌ماهه سال جاری ۲۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است.
به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با کمک و مشارکت حامیان و نیکوکاران و با هدف حل بخشی از مشکلات ایتام و رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده‌های آن‌ها اجرایی می شود گفت : در قالب اجرای این طرح حامیان و نیکوکاران کفالت یک یا چند یتیم را به عهده گرفته و کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به حساب آنان واریز می کنند.
وی با اشاره به اینکه نیازهای یک یتیم و یا فرزند محسنین فقط نیازهای مالی نیست افزود: نیاز فرهنگی، اجتماعی و مشاوره برای رسیدن به مرحله بلوغ و ادامه زندگی و همچنین کمک به انتخاب شغل و همسر مناسب ازجمله نیازهای آن‌ها است که باید به آن توجه شود.
اهرابی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۵ هزار و ۱۸۱ حامی از سه هزار و ۵۳۶ یتیم حمایت می کنند ادامه داد: ۶ هزار و ۵۳۰ حامی هم حمایت چهار هزار و ۵۴۳ فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد را به عهده دارند این در حالی است که ۱۶۷ نفر از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی هستند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک و همدلی نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین افزود: در ۱۰ ‌ماهه سال جاری ۲۴ میلیارد تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده که این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است .
اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۲۴۸ نفر از ایتام و فرزندان محسنین دانش آموز هستند گفت : ۶۹۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین هم در سطح دانشگاه ها در حال تحصیل می باشند.
وی یکی از خدمات ارائه‌شده به ایتام و محسنین را ساخت مسکن برای آن‌ها عنوان کرد و افزود: حامیان و نیکوکاران برای ساخت و خرید مسکن ایتام و محسنین و همچنین تکمیل ساخت منازل نیمه تمام آن ها مشارکت کرده و تعدادی از آن ها هم برای خرید لوازم ضروری منزل برای ایتام و محسنین اقدام می کنند.
شایسته ذکر است نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷# ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.