×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز گیلان: لزوم استفاده از گزارش ارزیابان برای افزایش سطح تعالی و سرآمدی سازمان

روز دوشنبه ۷ بهمن ماه مراسم اختتامیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام، در مراسم اختتامیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تیم ارزیابی تعالی بجهت تلاش درجهت بررسی نقاط قوت و ضعف شرکت تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از گزارش ارزیابان محترم، نقشه راه شرکت را هرچه کامل تر ترسیم و به پیش ببریم.
وی با بیان اینکه گزارش اولیه ارزیابان از وضعیت شرکت در کمیته های مختلف شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از رهنمودهای ارزیابان محترم برنامه های دقیقی را برای سال آینده تدوین نماییم تا ضریب نفوذ تعالی و سرآمدی در سطح سازمان و ارتباط آن با فعالیت های سازمان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
در ادامه این مراسم دکتر اثنی عشری ارزیاب ارشد گروه ارزیابی ضمن قدردانی از میهمان نوازی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان، به بیان اهم نتایج ارزیابی های صورت گرفته پرداخت.
وی حضور در شرکت گاز گیلان را فرصتی مناسب جهت یادگیری و انتقال متقابل دانش دانست و اظهار داشت: همه می توانند به سمت تعالی حرکت نمایند ولی تنها با برنامه ریزی و پشتکار می توان در این عرصه به موفقیت رسید.
دکتر اثنی عشری با بیان اینکه برای بررسی بخش های مختلف شرکت گاز استان گیلان در مجموع بالغ بر ۴۰۰ نفرساعت زمان صرف شده است، اظهار امیدواری نمود تا با تلاش و همدلی مدیریت و کارکنان، شرکت گاز استان گیلان مسیر تعالی و سرآمدی را به شایستگی طی نماید.
در ادامه سایر اعضای تیم ارزیابی به بیان نکات و برداشت های حاصل از ارزیابی پرداخته و از اقدامات و تلاش های صورت گرفته درجهت جاری سازی فرایند های سرآمدی و تعالی در شرکت گاز گیلان قدردانی نمودند.
همچنین در این مراسم مهندس خاورسنگری مدیر تعالی و نماینده مدیریت در نظام یکپارچه با تشکر از تیم ارزیابی بجهت توجه ویژه به اقدامات صورت گرفته در شرکت گاز گیلان، ابراز امیدواری نمود تا شرکت گاز گیلان با همدلی و یاری همه کارکنان زحمتکش خود در جهت نیل به تعالی و سرآمدی سازمانی همانند گذشته گام بردارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.