×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان گیلان؛تنور انتخابات با در نظر گرفتن مطالبه عمومی، گرم تر شود

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گیلان با اشاره به لزوم در نظر گرفتن افکار و مطالبه عمومی، ابراز امیدواری کرد که با بررسی های مجدد صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان، تنور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گرم تر شود.

به گزارش گیلان پیام،محمود قاسم نژاد در هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با قدردانی از پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی مطلوب اخبار مرتبط با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط رسانه‌‌ها در سطوح ملی و استانی افزود: حضور اقشار و گروه‌های مختلف در برنامه‌های وداع، تشییع پیکر و بزرگداشت و انعکاس مطلوب آن، در ایجاد وحدت و همگرایی اثرگذار بود.

وی افزود: امیدواریم این انسجام مثال زدنی نه فقط در مقاطع این‌چنینی بلکه در برهه‌های مختلف، مستمر باشد و بدانیم که وحدت راهگشای مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی است و باید در کنار هم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: باتوجه به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی؛ این دشمنی‌ها همواره وجود دارد و باید با بودن در کنار هم، مشکلات را خودمان برطرف کنیم.

وی با ابراز تأسف از جان‌باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: امیدواریم پس از بیانات رهبر معظم انقلاب و پیگیری مسئولان امنیتی و قضایی، بیش از پیش این وحدت در جامعه تقویت شود.

قاسم نژاد به نقش راهبری شورای اطلاع‌رسانی استان در موضوعات مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در این شورا می‌توان بسیار از موضوعات را با نگاه کلان از منظرهای مختلف بررسی کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و توجه افکار عمومی به آن برای رفع خلأها و نواقص، گام‌های موثری برداشت.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان در بخش دیگری از سخنانش به فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی ما همواره به پشتوانه مردم و اتکاء به آرای آنان، استوار است.

وی نقش رسانه‌ها در افکار عمومی برای خلق مشارکت بالای سیاسی در انتخابات پیش رو را موثر خواند و افزود: مردم باید با حضور پرشکوه ، باردیگر حماسه سیاسی و پویایی خود را به منصه ظهور بگذارند.

قاسم نژاد ابراز امیدواری کرد که شورای نگهبان با بررسی‌های مجدد و درنظرگرفتن افکار و مطالبه عمومی، هرچه بیشتر تنور انتخابات را گرم‌تر کند.

وی همچنین با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر پهلوان نامجو به عنوان یک رویداد بزرگ در استان افزود: از منظر اجتماعی و فرهنگی، برگزاری این مسابقات در دهه فجر نقش اثرگذاری در نشاط اجتماعی دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با تأکید بر اینکه رسانه‌های دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب باید نقش موثری در روند برگزاری مسابقات جام پهلوان نامجو ایفا کنند، اظهار داشت: رسانه ها با تولید برنامه‌های متنوع و نیز دستگاه‌های متولی با تبلیغات محیطی مناسب، فضای استان را برای برگزاری مطلوب این رقابت ورزشی بین‌المللی، فراهم سازند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ کشور برای حضور در مسابقات جام نامجو ثبت نام کرده‌اند، گفت: هرکدام از ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات، نماینده‌ای از یک کشور هستند که باید از این ظرفیت برای معرفی توانمندی‌های استان در بخش های گردشگری، فرهنگ غنی و شهر خلاق خوراک بهره برد.

قاسم نژاد در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه ذخائر نفت و گاز کشور به عنوان ثروت ملی مطرح هستند، گفت: اسراف، زیبنده فرهنگ بالای مردم ما نیست و رسانه‌ها با تولید محتوا همچون کلیپ و پویانمایی، در ترویج فرهنگ صحیح استفاده از ذخائر ملی نقش‌آفرینی کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.