×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد گیلان سه شنبه هر هفته در اداره کل این نهاد در رشت

به منظور رسیدگی بیشتر و بهتر به مشکلات و خواسته های نیازمندان، ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد گیلان سه شنبه هر هفته در اداره کل این نهاد در رشت برگزار می شود.
به گزارش گیلان پیام،عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اهمیت دیدار چهره به چهره مسئولان با محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه گفت : بسیاری از دردمندان و نیازمندان به دلیل حفظ آبرو و عزت نفس دردشان را فریاد نمی زنند و در ملاقات حضوری بیان می کنند و انتظار دارند که به نحوی از مشکلاتشان گره گشایی شود که اقدامات لازم برای پیگیری این درخواست ها انجام می شود.
وی با بیان اینکه ادارات و دفاتر کمیته امداد در هر شهر و شهرستان پذیرای نیازمندان برای رفع مشکلات آن ها هستند افزود : با این حال هرروز تعداد زیادی از محرومان برای حل مشکلاتشان به دفتر مدیرکل مراجعه می کنند که در روزهای سه شنبه این تعداد به بیش از ۷۰ نفر هم می رسد .
اهرابی با اشاره به اینکه سه شنبه های کمیته امداد گیلان روزهای پرتردد و شلوغی است خاطرنشان کرد : شنیدن درد و رنج محرومان از جمله رنج بیماری ، معیشت ، تحصیلی ، مسکن ، اشتغال محرومان قطعا قلب هر انسانی را جریحه دار می کند و کمیته امداد هم بدون کمک و یاری نیکوکاران و مردم نوع دوست قادر به حل همه مشکلات نیازمندان نیست .
مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران از محرومان و ایتام گفت : بیشترین مشکلاتی که نیازمندان با آن ها دست و پنجه نرم می کنند مشکل بیماری و معیشتی است که امیدواریم با همدلی بیش از گذشته خیران بتوانیم آلام محرومان را به پایین ترین حکد ممکن کاهش دهیم .
شایسته ذکر است ساعت ملاقات مردمی مدیر کل کمیته امداد استان گیلان با مددجویان تحت حمایت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ظهر روز سه شنبه هر هفته است./انتهای پیام-گزارش از فاطمه منکوئی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.