×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی با پیمانکاران و تامین کنندگان گاز گیلان برگزار شد

در راستای تعامل با ذینفعان؛ نشست هم اندیشی پیمانکاران و تامین کنندگان گاز با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در نشست هم اندیشی با پیمانکاران و تامین کنندگان گاز ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین به بیان گزارشی از وضعیت شرکت گاز در زمینه های مختلف پرداخت.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون شرکت گاز استان گیلان به همه خانوارهای شهری و بیش از ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان گازرسانی نموده است، اظهار داشت: تحقق این مهم با همت و تلاش خانواده بزرگ شرکت گاز بویژه پیمانکاران تلاشگر این شرکت میسر شده است.
مهندس اکبر اظهار داشت: خوشبختانه در ملاقات با مردم در روزهای سه شنبه هر هفته، تعداد متقاضیان گاز بجهت گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان بسیار کاهش یافته و اکثریت درخواست ها مربوط به خدمات پس از فروش و کیفی سازی خدمات می باشد.
وی با اشاره به این موضوع که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۴ پیمان در گاز گیلان به امضا رسیده است، گفت: مجموع مبلغ این پیمان ها، ۲۳۵ میلیارد تومان می باشد که ۲۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به بخش عمرانی و مابقی متعلق به بخش جاری می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: نکته قابل توجه و ارزشمند در خصوص پیمان های شرکت گاز استان گیلان، وجود پیمان های گازرسانی به شهرستان زابل به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان می باشد.
اکبر با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان برای ادامه روند گازرسانی نیاز به امضای پیمان به ارزش ۷۰ میلیارد تومان دیگر تا پایان سال می باشد، گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات پیش روی پروژه های در حال اجرا و آتی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری را حل نموده و مدیریت نماییم.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با کمک و همراهی همه پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت گاز، در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی گام های بلندتری برداشته شود.
همچنین در این مراسم بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به سراسر استان از همه پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی شرکت تشکر و قدردانی نمود.
وی عنوان نمود: شرکت گاز استان تمام تلاش خود در جهت تسهیل امور به کار بسته و امیدواریم تا در پیمان ها و خدمات بعدی نیز در خدمت پیمانکاران متعهد و تلاشگر شرکت باشیم.
در ادامه این نشست که در فضایی دوستانه برگزار شد پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت به بیان مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداخته و پاسخ های آن از طرف مدیرعامل، معاون مهندسی و روسای شرکت ارائه گردید.
در پایان این مراسم بر اساس ارزیابی های بعمل آمده به تعدادی از پیمانکاران و تامین کنندگان برگزیده در زمینه های اجرایی، خدماتی و تامین کالا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.