×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح دبستان روستای شیخعلی کلایه در لاهیجان

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان آیین افتتاح دبستان زنده یاد طاهره فکری دموچالی رودبنه لاهیجان برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام، دبستان زنده یاد طاهره فکری دموچالی که به همت فرزند ایشان خیّر مدرسه ساز کشور مهندس سید مرتضی فلاح علیدوست و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس گیلان در روستای شیخعلی کلایه رودبنه لاهیجان بازسازی و تعمیر اساسی شده بود باحضور مهندس دقیق مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، میر مسعودی رئیس مجمع و یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان و برخی دیگر از مسئولین استانی،شهر رودبنه و لاهیجان در یک فضای صمیمانه و پر از احساس افتتاح وبه بهره برداری رسید.
مهندس دقیق در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات خیرخواهانه خیّر ارجمند، افزود:خیرین برگزیدگان خداوند بزرگ هستند که در توسعه زیرساخت آموزشی تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ مدرسه سازی نشان دهنده نوع دوستی مردم عزیز ما می باشد، یادآور شد:همه باید در ترویج این فرهنگ مقدس نقش آفرین باشیم.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان تصریح نمود: کارخیر باقیات و صالحاتی هستند که پایا و ماندگارند.
در ادامه سیدمرتضی فلاح علیدوست نیز در سخنانی کوتاه و پراحساس ضمن ابراز خرسندی از انجام کارخیر و امر مقدس مدرسه سازی، عنوان داشت:کارخیّر به انسان حسی زیبا و لذتی درونی می دهد.
وی با بیان اینکه این لحظات می توانند شیرین ترین لحظه و ساعات زندگیم،باشد،یادآور شد: هدف نهایی ما در احداث این فضاهای آموزشی کسب رضای خداوند متعال است.
گفتنی است میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان،دکتر آقاجانی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نورالله اکبری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لاهیجان، محمودحسن پور مدیر آموزش و پرورش رودبنه، در سخنرانی های کوتاه ضمن برشمردن ارزش کار خیر و مدرسه سازی،به جایگاه با عظمت خیّرین در نزد خداوند مهربان پرداخت.
شایان ذکر است دبستان زنده یاد طاهره فکری دموچالی روستای شیخعلی کلایه رودبنه لاهیجان با ۵کلاس درس، نیازمند تعمیرات اساسی بود که در سال جاری با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان و به همت خیر ارجمند سید مرتضی فلاح علیدوست با اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان به صورت کامل بازسازو مقاوم سازی شد که از این مبلغ ۳۵۰میلیون تومان توسط خیّر محترم پرداخت شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.