×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، آموزش را از اصول اولیه و اساسی در توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندان در موضوع تفکیک از مبدا عنوان کرد.

به گزارش گیلان پیام، مرتضی عاطفی اظهار داشت: توسعه همه جانبه، نیازمند آموزش است و همگام با شرایط اجتماعی، برنامه­ها، روش­ها و ابزارهای آموزشی نیز می­بایست تعیین شود.

 وی ادامه داد: نقش آموزش در راستای جلب مشارکت شهروندان و با هدف حفظ و نگهداری از محیط زیست و آشنایی با نحوه تفکیک از مبدا، می­تواند در مدیریت مصرف خانواده­ها و در نتیجه کاهش تولید زباله، تاثیر به­سزایی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری با اشاره به فعالیت­های آموزشی این سازمان در سال گذشته گفت: تعداد ۷۰ مهدکودک و بیش از صد هزار خانوار سطح شهر رشت توسط انجمن­های مردم نهاد فعال در زمینه محیط زیست، آموزش­های لازم در زمینه طرح تفکیک از مبدا را فرا گرفتند.

عاطفی عنوان کرد: برنامه­ریزی­های این سازمان که همگام با اهداف شهرداری در اجرای طرح محله محوری در حال تدوین است، مبتنی بر آموزش همه جانبه با اولویت آموزش در مقاطع سنی و تحصیلی برای خانواده­ها به خصوص کودکان انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.