×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سرمایه گذاری موسسه سینماهای حوزه هنری در رشت

در نشست دکتر ناصر حاج محمدی با مدیران موسسه سینماهای حوزه هنری کشور برای ایجاد پردیس های سینمایی در رشت توافق به عمل آمد.
به گزارش گیلان پیام،در این نشست حسینی مدیر عامل موسسه سینماهای حوزه هنری کشور، فرجی مدیر اکران سینماهای حوزه هنری کشور، محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونان وی و همچنین علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حضور داشتند.
پس از بحث و بررسی در زمینه چگونگی اجرای این پروژه های سرمایه گذاری مدیران حوزه هنری اعلام آمادگی کردند که اجرای پردیس های سینمایی در رشت را به دو مدل سرمایه گذاری انجام دهند. یا سالن هایی را به صورت BOT تحویل بگیرند و در یک بازه زمانی مشخص به سینما تبدیل کنند و یا اینکه زمینی را شهرداری رشت در اختیار آنها قرار دهد و آنها بنایی را آنجا بسازند و به صورت ۶۰ ساله و BOT با شهرداری قرارداد ببندند.
دکتر حاج محمدی هم از این طرح استقبال کرد و گفت: نظر ما این است که این پردیس های سینمایی در جای جای شهر ایجاد شود به ویژه با اولویت مناطق کم برخوردار شهر.
شهردار رشت افزود: مسکن مهر می تواند به عنوان پایلوت اجرای این طرح مورد نظر قرار گیرد.
در این نشست همچنین مقرر شد در اولین فرصت از زمینهای شهرداری رشت در مسکن مهر بازدید به عمل آید و زمینه های اجرای نخستین پردیس سینمایی در مسکن مهر رشت فراهم گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.