×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بهره برداری از ساختمان دادگستری تالش با حضور استاندار گیلان

استاندار

ساختمان دادگستری شهرستان تالش پیش از ظهر امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش گیلان پیام ، در مراسمی با حضور استاندار گیلان،مدیرکل فنی و مهندسی قوه قضائیه،رئیس کل دادگستری گیلان،نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی،فرماندار تالش و جمعی از مدیران شهرستانی ساختمان دادگستری تالش به بهره برداری رسید.

دکتر نجفی در این مراسم ، همکاری بخش های مختلف قوه قضائیه در ایجاد فضای آرامش در استان را بسیار موثر دانست و گفت: کسب رتبه اول هفت دوره متوالی در ایجاد آرامش فضای کسب و کار در گیلان با همدلی و همکاری بخش های مختلف اجرائی،نظامی،امنیتی و علی الخصوص قضایی حاصل شده است.

وی افزود :البته موانع و تنگناهایی برای حضور سرمایه گذار در بخش های مختلف تقنینی و یا تفاسیر آن وجود دارد که با همکاری قوا این مشکلات برطرف می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت رعایت قوانین در اجرای برنامه های دولت تأکید و خاطر نشان کرد: در خصوص اجرایی شدن برنامه های دولت به مدیران دستگاهها همیشه توصیه کرده ام تا با حفظ قوانین و رعایت همه ی جوانب تلاش شود تا حقی از کسی ضایع نگردد.

وی امانتداری را از وظایف مسئولان عنوان و تصریح کرد: اجرای همه ی موازین شرع مقدس،پاکدستی،امانتداری و قانون مداری از وظایف مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قابل ذکر است ساختمان دادگستری تالش از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و با زیربنای ۳۶۰۰ متر در سه طبقه و با ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه ساخته شده است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.