×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با حضور معاون استاندار

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان افتتاح شد.
به گزارش گیلان پیام، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی و معرفی پتانسیل های موجود در حوزه پژوهش و فناوری شد.
کیمیا تنهایی معاون استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فن بازار می تواند زمینه ساز توسعه روابط فناوران و افراد سرمایه گذار به منظور تجاری سازی فناوری های جدید باشد و توسعه پایدار استان را به همراه آورد.
وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ دستگاه در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق و نیز استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپای موفق گیلانی در نمایشگاه، از ویژگی های ارزشمند این رویداد علمی- پژوهشی است.
معاون استاندار گیلان با بیان اینکه طرح های منتخب اجرا شده دانش آموزی هم در این نمایشگاه معرفی می شوند، افزود: در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از سه طرح برتر تجاری سازی شده استانی، رونمایی می شود.
تنهایی برندسازی نام نمایشگاه (gilexp) و رونمایی از صندوق نوآوری و شکوفایی را از مهمترین بخش های این نمایشگاه ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای بازدید گروهی دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی، ارائه نیازهای فناورانه صنعت چای و فندق از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.
وی با تاکید بر لزوم تجاری سازی دانش و فناوری اظهار داشت: با سرمایه گذاری در مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان و استفاده از توان علمی کشور، میتوان زمینه تجاری سازی فناوری ها را فراهم کرد.
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان تا ۲۱ آذرماه جاری ، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل سالن آتش نشانی رشت دایر است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.