×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ظرفیت ایثارگری استان باید در رسانه ملی بیش از پیش مطرح شود

بنیاد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان  با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مدیرکل جدید این سازمان دیدار کرد.به گیلان پیام، طاهرنژاد ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت مدیرکل صدا و سیمای استان، گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد پر مشغله است و همه خدمات درمانی، آموزشی، مسکن، تسهیلات و فرهنگی در این نهاد انجام می شود.
وی ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب صدا و سیما با بنیاد شهید، گفت: یکی از کارهایی که صدا و سیما در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است پوشش جامع و کامل یادواره های شهداست که نشان از توجه خاص این سازمان به حوزه ایثار و شهادت است.
مدیرکل صدا و سیمای استان نیز ضمن تقدیر از مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب هر کس نمی شود زیرا که به بهترین بندگان خدا خدمت می کنید.
وی با تاکید بر اینکه نگاه صدا و سیما به حوزه ایثار و شهادت اعتقادی است، خاطر نشان کرد: رسانه خود را جدای از بنیاد شهید نمی داند و با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش خواهد کرد.
طلوعی تصریح کرد: ظرفیتی که شهدای استان گیلان دارند باید در رسانه و در حد ملی معرفی شوند و صدا و سیمای استان در این کار بسیار جدی وارد شده است.
مدیرکل صدا و سیمای استان بیان داشت: رسانه و بنیاد باید نسل آینده را تقویت کنند و آن زمان می توانیم بگوییم که موفق شده ایم.
گفتنی است علی طلوعی مدیرکل جدید صداو سیمای مرکز گیلان  ، جانباز و آزاده دارای مدرک دکترای پژوهش علوم اجتماعی بوده و سابقه مدیرکلی مرکز صداو سیمای همدان,مدیرکل برنامه ریزی محتوایی و مدیر کل ارزیابی عملکرد سازمان صدا وسیما و…را در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.