×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر رعایت دمای آسایش تاکید کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با نزدیک شدن به فصل زمستان بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی و رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) بویژه در سطح دستگاه های اجرایی و ادارات تاکید کرد.
به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته پایش دمای ادارت استان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط این کمیته گفت: در سال گذشته کارکنان شرکت در بخش های مختلف با مراجعه به ادارات نسبت به پایش دمای آنها و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح ادارات اقدام کردند.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه پایش دمای ادارات در استان صورت پذیرفته است، از همه نهادهای دولتی بویژه استاندای گیلان، فرمانداری ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما تشکر و قدردانی نمود.
مهندس اکبر در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان از کلیه مشترکین خانگی درخواست نمود تا با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه)، زمستانی آرام و ایمن را در کنار خانواده سپری نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: علیرغم توصیه ها و بیان هشدارهای لازم جهت رعایت نکات ایمنی متأسفانه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناخوشایندی ناشی از استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا عدم رعایت هشدارهای ایمنی از این نعمت خدادادی هستیم.
وی در خاتمه گفت: استفاده از لوله های بخاری مناسب، بست فلزی، دودکش مجهز به کلاهک و مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده با درپوش از جمله مواردی هستند که رعایت آنها می تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه جلوگیری نماید.
در پایان این جلسه مقرر گردید، کمیته پایش دمای ادارات شرکت گاز استان گیلان با هماهنگی سازمان بسیج کارمندان استان، نسبت به اجرای طرح پایش دمای ادارات در سال جاری اقدام نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.