×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان : دوره های تئوری-عملی ایمنی و آتش نشانی در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

شرکت گاز استان گیلان در راستای نهادینه سازی فرهنگی ایمنی، دوره های آموزشی تئوری-عملی ایمنی و آتش نشانی را در سطح شرکت به انجام رسانده است.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برگزاری دوره های دوره های تئوری و عملی ایمنی و آتش نشانی در سطح این شرکت خبر داد و اظهار داشت: این دوره ها طی ۱۷ جلسه و در کلیه شهرستان های استان برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: این دوره ها طی سه ماه در سراسر استان برگزار شد و در طی آن مجموعاً بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل شرکت، در بازآموزی مبانی ایمنی و آتش نشانی شرکت کردند.
وی ضمن ضروری برشمردن یادگیری الزامات ایمنی برای کارکنان بویژه پرسنل عملیاتی گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده این دوره ها توسط امور HSE گاز گیلان برای کلیه کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری اجرا شده است.
مهندس اکبر بیان نمود: در این دوره ها مطالب مرتبط با مباحث ایمنی و تئوری آتش تشریح شد و سپس شرکت کنندگان بطور عملی با نحوه استفاده از انواع خاموش کننده های موجود در سطح شرکت آشنا شدند تا آمادگی بیشتری برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی بدست آورند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه گفت: ایمنی، تعطیلی بردار نیست و امور HSE باید با برگزاری دوره های آموزشی بیشتر ضمن فراگیری فرهنگ HSE در همه سطوح سازمان، احتمال وقوع حوادث را به حداقل برساند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.