×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری حمل و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در سطح شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در سطح شرکت گاز استان، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های کلان محیط زیستی و قانون مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گیلان اقدامات موثری را در خصوص پسماندها بخصوص پسماندهای صنعتی و ویژه به انجام می رساند.

مهندس اکبر بیان نمود: این شرکت در راستای تحقق اهداف زیست محیطی خود، کلیه عملیات و فرآیندها در این عرصه و همچنین الزامات قانونی مرتبط را شناسایی و برای دستیابی به آن برنامه ریزی و روش اجرایی تهیه نموده است.

وی در همین راستا اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان طی قراردادی با یک شرکت پیمانکاری نسبت به جمع آوری و امحای بشکه های خالی مرکاپتان، روغن های مستعمل مانند روغن رکتیفایر و المنت فیلتر اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه گفت: این شرکت در فاز دوم این پروژه تعداد ۲۳ بشکه خالی مرکاپتان، یک هزار و ۸۵۰ کیلوگرم المنت فیلتر و ۴۶۰ لیتر روغن رکتیفایر را جهت امحاء ارسال نموده و در مراحل بعدی نیز دیگر پسماندها برای امحاء ارسال خواهد شد.

لازم به توضیح است در فاز اول این پروژه تعداد ۱۷۲ بشکه مرکاپتان جهت امحاء ارسال گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.